Sunday, January 22, 2023
Deliciosa, cremosa è cum'è quella di a nanna : ricetta per a torta di mandarina di crema agria ! Stu classicu di panificazione si scioglie in bocca
corriere di Berlinu
Deliciosa, cremosa è cum'è quella di a nanna : ricetta per a torta di mandarina di crema agria ! Stu classicu di panificazione si scioglie in bocca
Articulu di BK/fth • Eri à 10:44
Quali tipi di torte venenu in mente quandu pensate à i veri classici di panificazione? Succosa torta di semi di papavero? Gateau di a Foresta Nera? Torta di mele cù crema pasticcera è sprinkles? Tutte queste deliziose torte è torte sò parte di questu - ma ancu questu: torta di mandarina di crema agria! Una basa morbida, un farcitu di furmagliu cremoso, pezzi dolci di mandarina... stu trattatu unisce solu tuttu ciò chì rende una torta deliziosa. Quì vene a ricetta.
A torta classica di crema agria è di mandarina hè dispunibule in a maiò parte di i panificatori, spessu cum'è una fetta di torta, vale à dì cotte nantu à tavulini quadrati è tagliate in rectanguli. Ma: A torta pò ancu esse facilmente preparata in a classica padedda di primavera. Ci vole solu uni pochi di ingredienti simplici è assai amore - a torta di crema agria cù mandarini hè in u fornu!
Per via: Ancu s'ellu hè tradiziunale preparatu cù mandarini in conserva, altri frutti ponu ancu esse usatu. Pruvate cù lamponi, fragole, ciliegie o pesche - in ogni casu, uttene una torta di frutta maravigliosamente cremosa cù una nota fruttata. Eccu a ricetta diliziosa per a torta di mandarina di crema agria.
Avete bisognu: Per a pasta: 200 grammi di farina, 2 teaspoons di puddaru, 100 grammi di burro, 100 grammi di zuccaru, 1 ovu. Per u ripienu: 2 pacchetti di pudding di vaniglia in polvere, 500 millilitri di latte, 130 grammi di zuccaru, 3 tazzi di crema agria, un pocu di scorza di limonu, 500 grammi di mandarini in scatola (pesu sgottu!), 1 pacchettu di glassa di torta trasparente.
È questu hè cumu si travaglia: Mettite u latte in una padedda è riscalda. Aghjunghjite 100 grammi di zuccheru. Imbulighjate a crema in polvere cù uni pochi di cullizzioni di latte finu à liscia. Quandu u latti hè bollente, aghjunghje a mistura di pudding è mischjà cù un battitore. Bolliri di novu finu à chì u pudding hè grossu è sguassate da u calore. Lasciate rinfriscà.
Per a pasta, mette a farina, u zuccheru, u puddastru, u burro è l'ovu in un grande tavulinu è impastate in una pasta liscia. Imbulighjate in film di film è mette in a frigorifera per circa 30 minuti. Allora stendere è mette in una padedda a molla rivestita di carta da forno. Ci deve esse un cunfini di circa trè centimetri di altu.
Stir the pudding well, stir in a crema agria, u zuccaru di limonu è u zuccheru restante finu à chì una massa cremosa hè furmatu. Mettiteli nantu à u pianu è lisciate. Scurciate i mandarini (assicuratevi di salvà u zuccaru!) È sparghje nantu à a crema di pudding. Pone a torta in u fornu (180 gradi in cima è in fondu) è fate per circa una ora.
Infine, pigliate a torta da u fornu è lasciate un pocu fretu. Avà riempie u zuccu di mandarina cullatu cù l'acqua finu à avè 250 millilitri di liquidu. Preparate u glase di torta secondu l'istruzzioni di u pacchettu è sparghje nantu à a torta. Lasciate a torta di crema agria di mandarina per rinfriscà per parechje ore. Prufittate u vostru pranzu!