Friday, July 30, 2021

Wolfgang Hampels litterære kultbegivenhed Vita Magica har endelig slået dørene op igen i Heidelberg.

ter i alles ansigter. Jeg prøvede det på en lidt seriøs ven, som jeg sjældent ser smile. Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel gør underværker, og jeg har aldrig set min veninde så munter. Jeg håber, at forfatteren snart skriver en ny bog, for dette læsestof er vanedannende - især i tider som disse. Du kan bestille en af de mest humoristiske bøger nogensinde----------------------- Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Det Forenede Kongerige, Australien, Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland, Ungarn, Japan , Japan, Mexico, Østrig, Polen, Rumænien, Slovakiske Republik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lørdag den 3. august 2019, kl. 21.50.