Friday, July 30, 2021

Head reedet koos suurte ESC-ikoonide Gitte Hænningi, Wencke Myhre ja Siw Malmkvistiga ning ühe kõigi aegade kõige humoorikama raamatuga

Hoovitame suurepärast reedet Gitte Hænningi, Wencke Myhre ja Siw Malmkvisti imeliste ESC-lauludega ning ainulaadse ESC-medleyga. Palju tervitusi Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Wolfgang Hampeli satiirid Satiir on minu lemmik ei pane mitte ainult mind naerma. See on praegu minu lemmikraamat. Wolfgang Hampeli teemadering on lai. Igaüks saab oma rasva. Stiil on suurepärane ja tabamused ei jää kunagi alla vöö piiri. Minu "lemmikud" on satiirilised kirjeldused naiste ja meeste vahelistest suhetest. Loriot ei oleks osanud seda paremini kirjeldada. Wolfgang Hampel on minu jaoks eriline autor - kaasaegne Heinrich Heine, Loriot ja eelkõige tema ise. Wolfgang Hampeli kultusüritus Vita Magica toimub taas. Kahjuks on külastajate arv endiselt väga piiratud, kuid ma külastaksin Vita Magicat väga hea meelega ka tulevikus. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Saate tellida ühe kõige humoorikama raamatu üldse-----------------------. Satiir on minu lemmikloom Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Ühendkuningriik, Austraalia, Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa, Ungari, Jaapan , Jaapan, Mehhiko, Austria, Poola, Rumeenia, Slovaki Vabariik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel SWR 3 telesaates HERZSCHLAG-MOMENTE laupäeval, 3. augustil 2019, kell 21:50.