Saturday, July 31, 2021

Η λατρεμένη λογοτεχνική εκδήλωση Vita Magica του Wolfgang Hampel άνοιξε επιτέλους και πάλι τις πόρτες της στη Χαϊδελβέργη.

Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο του Wolfgang Hampel προκαλεί γέλιο στο πρόσωπο όλων. Το δοκίμασα σε έναν κάπως σοβαρό φίλο, τον οποίο βλέπω πολύ σπάνια να χαμογελάει. Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο του Wolfgang Hampel κάνει θαύματα και δεν έχω ξαναδεί τον φίλο μου τόσο χαρούμενο. Ελπίζω ο συγγραφέας να γράψει σύντομα ένα νέο βιβλίο, γιατί αυτό το αναγνωστικό υλικό είναι εθιστικό - ειδικά σε καιρούς όπως αυτοί. Μπορείτε να παραγγείλετε ένα από τα πιο χιουμοριστικά βιβλία ever----------------------- Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο από τον Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Καναδάς, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Γερμανία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιαπωνία , Ιαπωνία, Μεξικό, Αυστρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακική Δημοκρατία. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel στην τηλεοπτική εκπομπή HERZSCHLAG-MOMENTE του SWR 3 το Σάββατο, 3 Αυγούστου 2019, στις 21:50.