Friday, July 30, 2021

Καλή Παρασκευή με τα μεγάλα είδωλα της ESC Gitte Hænning, Wencke Myhre και Siw Malmkvist και ένα από τα πιο χιουμοριστικά βιβλία όλων των εποχών

Καλή Παρασκευή με τα υπέροχα τραγούδια ESC των Gitte Hænning, Wencke Myhre και Siw Malmkvist και ένα μοναδικό ESC medley. Πολλούς χαιρετισμούς Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Οι σάτιρες του Βόλφγκανγκ Χάμπελ στο Σάτιρα είναι η αγαπημένη μου κάνουν όχι μόνο εμένα να γελάω. Αυτό είναι το αγαπημένο μου βιβλίο αυτή τη στιγμή. Το φάσμα των θεμάτων του Wolfgang Hampel είναι ευρύ. Ο καθένας παίρνει το λίπος του. Το ύφος είναι εξαιρετικό και οι ατάκες δεν είναι ποτέ κάτω από τη ζώνη. Τα "αγαπημένα μου" είναι οι σατιρικές περιγραφές της σχέσης μεταξύ γυναικών και ανδρών. Ο Loriot δεν θα μπορούσε να το περιγράψει καλύτερα. Ο Βόλφγκανγκ Χάμπελ είναι ένας ιδιαίτερος συγγραφέας για μένα - ένας σύγχρονος Χάινριχ Χάινε, Λοριό και πάνω απ' όλα ο ίδιος. Η λατρεμένη εκδήλωση Vita Magica του Wolfgang Hampel πραγματοποιείται ξανά. Δυστυχώς, ο αριθμός των επισκεπτών είναι ακόμη πολύ περιορισμένος, αλλά θα ήμουν πολύ ευτυχής να επισκεφθώ το Vita Magica στο μέλλον. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Μπορείτε να παραγγείλετε ένα από τα πιο χιουμοριστικά βιβλία ever----------------------- Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο από τον Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- ΗΠΑ , Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Καναδάς, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Γερμανία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιαπωνία , Ιαπωνία, Μεξικό, Αυστρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακική Δημοκρατία. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel στην τηλεοπτική εκπομπή HERZSCHLAG-MOMENTE του SWR 3 το Σάββατο, 3. Αυγούστου 2019, στις 21:50.