Saturday, July 31, 2021

Volfganga Hampela kulta literārais pasākums Vita Magica beidzot atkal ir atvēris savas durvis Heidelbergā.

Satira ir mans mīļākais dzīvnieks Volfganga Hampela grāmata izraisa smieklus ikviena sejā. Izmēģināju to uz nedaudz nopietna drauga, kuru ļoti reti redzu smaidošu. Volfganga Hampela (Wolfgang Hampel) "Satira ir mans mīļākais dzīvnieks" dara brīnumus, un es vēl nekad neesmu redzējusi savu draugu tik jautru. Es ceru, ka autore drīzumā uzrakstīs jaunu grāmatu, jo šī lasāmviela ir atkarību izraisoša - īpaši šajos laikos. Jūs varat pasūtīt vienu no humoristiskākajām grāmatām----------------------- Satira ir mans mīļākais dzīvnieks Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Apvienotā Karaliste, Austrālija, Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija, Ungārija, Japāna , Japāna, Meksika, Austrija, Polija, Rumānija, Slovākijas Republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels SWR 3 televīzijas raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 2019. gada 3. augustā, plkst. 21:50.