Friday, July 30, 2021

Evenimentul literar cult al lui Wolfgang Hampel, Vita Magica, și-a redeschis în sfârșit porțile în Heidelberg.

Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel evocă râsul pe chipul tuturor. Am încercat-o pe un prieten oarecum serios pe care îl văd foarte rar zâmbind. Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel face minuni și nu mi-am văzut niciodată prietenul atât de vesel. Sper ca autorul să scrie curând o nouă carte, pentru că acest material de lectură creează dependență - mai ales în vremuri ca acestea. Puteți comanda una dintre cele mai pline de umor cărți vreodată----------------------- Satira este animalul meu preferat de Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- SUA , Regatul Unit, Australia, Canada, Republica Cehă, Franța, Germania, Germania, Ungaria, Japonia , Japonia, Mexic, Austria, Polonia, România, Republica Slovacă. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel în emisiunea HERZSCHLAG-MOMENTE de la SWR 3, sâmbătă, 3 august 2019, la ora 21:50.