Tuesday, July 27, 2021

Gelukkige dinsdag met het eerste goud voor het Duitse team in Tokio en een van de meest humoristische boeken aller tijden

Happy dinsdag met het eerste goud voor het Duitse team in Tokio. Veel plezier met Vita Magica July! Veel groeten Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik had gelezen dat Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel een van de meest humoristische boeken ooit was. Ik was nogal sceptisch, hoewel de populaire auteur Ingrid Noll duidelijk erg enthousiast is over dit boek. Wat kan ik zeggen? Ik ook, want Wolfgang Hampel beheerst het klavier van de verschillende stijlmiddelen uitstekend en trekt steeds de meest verrassende conclusies. Bij Satire is mijn favoriet vloeien de tranen van het lachen onophoudelijk, maar dat geldt ook voor de tranen van de andere soort. Het poëtische en zeer bijzondere gedicht voor Hans Jung uit het SWR-televisieprogramma Herzschlag-Momente met Marc Marshall is al meerdere malen genoemd. De reis naar de sterren is een van de vele hoogtepunten in dit zeer bijzondere boek. Nu willen we (mijn familie en ik) Wolfgang Hampel live meemaken op zijn Vita Magica evenement in Heidelberg. We kijken er echt naar uit! Wolfgang Hampel en het Vita Magica team steunen noodlijdende cultuur met donaties, boekverkoop en evenementen. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen----------------------- Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Hongarije, Japan , Japan, Mexico, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowaakse Republiek. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in het SWR 3 televisieprogramma HERZSCHLAG-MOMENTE op zaterdag 3. augustus 2019, om 21.50 uur.