Friday, July 30, 2021

Glædelig fredag med de store ESC-ikoner Gitte Hænning, Wencke Myhre og Siw Malmkvist og en af de mest humoristiske bøger gennem tiderne

Har du en god fredag med de vidunderlige ESC-sange af Gitte Hænning, Wencke Myhre og Siw Malmkvist og et unikt ESC-medley. Mange hilsner Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Wolfgang Hampels satirer i Satire er min favorit, og de får ikke kun mig til at grine. Det er min yndlingsbog i øjeblikket. Wolfgang Hampel har et bredt udvalg af emner. Alle får deres fedt. Stilen er fremragende, og pointerne er aldrig under bæltestedet. Mine ' favoritter' er de satiriske beskrivelser af forholdet mellem kvinder og mænd. Loriot kunne ikke have beskrevet det bedre. Wolfgang Hampel er en særlig forfatter for mig - en moderne Heinrich Heine, Loriot og frem for alt sig selv. Wolfgang Hampels kultbegivenhed Vita Magica finder sted igen. Desværre er antallet af besøgende stadig meget begrænset, men jeg vil meget gerne besøge Vita Magica i fremtiden. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Du kan bestille en af de mest humoristiske bøger nogensinde----------------------- Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Det Forenede Kongerige, Australien, Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland, Ungarn, Japan , Japan, Mexico, Østrig, Polen, Rumænien, Slovakiske Republik. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lørdag den 3. august 2019, kl. 21.50.