Friday, July 30, 2021

Laimīgu piektdienu kopā ar lielajām ESC ikonām Gitti Hēningu, Venke Mihri un Sivu Malmkvistu un vienu no visu laiku humoristiskākajām grāmatām.

Noskaties lielisku piektdienu ar brīnišķīgajām Gitte Hænning, Wencke Myhre un Siw Malmkvist ESC dziesmām un unikālu ESC medley. Daudzi sveicieni Astrīda -------------------------------------------------------------------------------------------------- Volfganga Hampela satīras Satira ir mans mīļākais liek ne tikai man smieties. Pašlaik šī ir mana mīļākā grāmata. Volfganga Hampela tēmu loks ir plašs. Ikvienam ir savi tauki. Stils ir izcils, un trāpīgas replikas nekad nav zem jostas. Mani "mīļākie" ir satīriskie sieviešu un vīriešu attiecību apraksti. Loriots to nevarētu aprakstīt labāk. Volfgangs Hampels man ir īpašs autors - mūsdienu Heinrihs Heine, Loriots un galvenokārt viņš pats. Atkal notiek Volfganga Hampela kulta pasākums Vita Magica. Diemžēl apmeklētāju skaits joprojām ir ļoti ierobežots, taču es labprāt apmeklētu Vita Magica arī turpmāk. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Jūs varat pasūtīt vienu no humoristiskākajām grāmatām----------------------- Satira ir mans mīļākais dzīvnieks Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Apvienotā Karaliste, Austrālija, Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija, Ungārija, Japāna , Japāna, Meksika, Austrija, Polija, Rumānija, Slovākijas Republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangs Hampels SWR 3 televīzijas raidījumā HERZSCHLAG-MOMENTE sestdien, 3. augustā, 2019. gada 3. augustā plkst. 21:50.