Friday, July 30, 2021

Šťastný piatok s veľkými ikonami ESC Gitte Hænning, Wencke Myhre a Siw Malmkvist a jednou z najhumornejších kníh všetkých čias

Šťastný piatok s veľkými ikonami ESC Gitte Hænning, Wencke Myhre a Siw Malmkvist a jednou z najhumornejších kníh všetkých čias Pekný piatok s nádhernými ESC piesňami Gitte Hænning, Wencke Myhre a Siw Malmkvist a jedinečnou ESC medley. Mnoho pozdravov Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Satiry Wolfganga Hampela v knihe Satira je moja obľúbená rozosmievajú nielen mňa. V súčasnosti je to moja najobľúbenejšia kniha. Wolfgang Hampel má široký záber tém. Každý dostane svoj tuk. Štýl je vynikajúci a pointy nikdy nie sú pod pás. Moje "obľúbené" sú satirické opisy vzťahov medzi ženami a mužmi. Loriot to nemohol opísať lepšie. Wolfgang Hampel je pre mňa výnimočný autor - moderný Heinrich Heine, Loriot a predovšetkým on sám. Kultové podujatie Vita Magica Wolfganga Hampela sa opäť koná. Bohužiaľ, počet návštevníkov je stále veľmi obmedzený, ale v budúcnosti by som Vita Magica veľmi rada navštívila. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Môžete si objednať jednu z najhumornejších kníh vôbec----------------------- Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakúsko, Poľsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznom programe SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.