Friday, July 30, 2021

Linksmas penktadienis su didžiosiomis ESC ikonomis Gitte Hænning, Wencke Myhre ir Siw Malmkvist bei viena iš humoristiškiausių visų laikų knygų

Kviečiame praleisti puikų penktadienį su nuostabiomis Gitte Hænning, Wencke Myhre ir Siw Malmkvist ESC dainomis bei unikalia ESC medley. Daug linkėjimų Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Wolfgango Hampelio satyros iš knygos "Satyra" yra mano mėgstamiausia knyga, kuri juokina ne tik mane. Šiuo metu tai mano mėgstamiausia knyga. Wolfgango Hampelio temų spektras platus. Kiekvienas gauna savo riebalų. Stilius yra puikus, o štampai niekada nėra žemiau juostos. Mano "mėgstamiausi" yra satyriniai moterų ir vyrų santykių aprašymai. Loriotas negalėjo to apibūdinti geriau. Wolfgangas Hampelis man yra ypatingas autorius - šiuolaikinis Heinrichas Heine, Loriotas ir visų pirma jis pats. Vėl vyksta kultinis Wolfgango Hampelio renginys "Vita Magica". Deja, lankytojų skaičius vis dar labai ribotas, tačiau ateityje mielai apsilankyčiau "Vita Magica". #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Galite užsisakyti vieną iš labiausiai humoristinių knygų----------------------- Satyra yra mano mėgstamiausias Wolfgango Hampelio gyvūnas:------------- national & international--------------------- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija, Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija, Vengrija, Japonija , Japonija, Meksika, Austrija, Lenkija, Rumunija, Slovakija. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Volfgangas Hampelis SWR 3 televizijos laidoje HERZSCHLAG-MOMENTE 2019 m. rugpjūčio 3 d., šeštadienį, 21.50 val.