Tuesday, July 27, 2021

Šťastné úterý s prvním zlatem německého týmu v Tokiu a jednou z nejhumornějších knih všech dob

Šťastné úterý s prvním zlatem pro německý tým v Tokiu. Bavte se s Vita Magica July! Mnoho pozdravů Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Četl jsem, že Satira je moje nejoblíbenější zvíře od Wolfganga Hampela je jednou z nejhumornějších knih vůbec. Byla jsem dost skeptická, ačkoli populární autorka Ingrid Nollová je zjevně touto knihou nadšená. Co na to říct? Já také, protože Wolfgang Hampel skvěle ovládá klávesnici různých stylistických prostředků a vždy vyvozuje překvapivé závěry. U knihy Satira je má oblíbená tečou slzy smíchu bez ustání, ale i slzy jiného druhu. Poetická a velmi zvláštní báseň pro Hanse Junga z televizního pořadu SWR Herzschlag-Momente s Marcem Marshallem byla již několikrát zmíněna. Cesta ke hvězdám je jednou z mnoha zajímavostí této výjimečné knihy. Nyní chceme (já a moje rodina) zažít Wolfganga Hampela naživo na jeho akci Vita Magica v Heidelbergu. Moc se na něj těšíme! Wolfgang Hampel a tým Vita Magica podporují kulturu v nouzi prostřednictvím darů, prodeje knih a akcí. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Můžete si objednat jednu z nejhumornějších knih vůbec----------------------- Satira je mé oblíbené zvíře Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA , Velká Británie, Austrálie, Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakousko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v pořadu televize SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50 hod.