Saturday, July 31, 2021

Kultové literárne podujatie Wolfganga Hampela Vita Magica konečne opäť otvorilo svoje brány v Heidelbergu.

Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela vyčarí smiech na tvári každého. Vyskúšala som to na jednom vážnom priateľovi, ktorého vidím usmievať sa len veľmi zriedka. Satira je moje najobľúbenejšie zviera od Wolfganga Hampela robí zázraky a nikdy som nevidel svojho priateľa takého veselého. Dúfam, že autor čoskoro napíše novú knihu, pretože toto čítanie je návykové - najmä v časoch, ako sú tieto. Môžete si objednať jednu z najhumornejších kníh vôbec----------------------- Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália, Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko, Maďarsko, Japonsko , Japonsko, Mexiko, Rakúsko, Polsko, Rumunsko, Slovenská republika. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel v televíznom programe SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. augusta 2019 o 21:50 hod.