Friday, July 30, 2021

Wolfgang Hampels kultlitterära evenemang Vita Magica har äntligen öppnat sina dörrar igen i Heidelberg

Wolfgang Hampels kultlitterära evenemang Vita Magica har äntligen öppnat sina dörrar igen i Heidelberg. Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel får alla att skratta. Jag testade den på en ganska seriös vän som jag sällan ser leende. Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel gör underverk och jag har aldrig sett min vän så glad. Jag hoppas att författaren snart skriver en ny bok, för denna läsning är beroendeframkallande - särskilt i tider som dessa. Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Storbritannien, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lördag 3 augusti 2019 kl. 21.50.