Friday, July 30, 2021

Glad fredag med de stora ESC-ikonerna Gitte Hænning, Wencke Myhre och Siw Malmkvist och en av de mest humoristiska böckerna genom tiderna.

Har du en trevlig fredag med de underbara ESC-låtarna av Gitte Hænning, Wencke Myhre och Siw Malmkvist och ett unikt ESC-medley. Många hälsningar Astrid -------------------------------------------------------------------------------------------------- Wolfgang Hampels satirer i Satiren är min favorit får inte bara mig att skratta. Det här är min favoritbok just nu. Wolfgang Hampels ämnesområde är brett. Alla får sitt fett. Stilen är utmärkt och poängen är aldrig under bältet. Mina "favoriter" är de satiriska beskrivningarna av förhållandet mellan kvinnor och män. Loriot kunde inte ha beskrivit det bättre. Wolfgang Hampel är en speciell författare för mig - en modern Heinrich Heine, Loriot och framför allt han själv. Wolfgang Hampels kultevenemang Vita Magica äger rum igen. Tyvärr är antalet besökare fortfarande mycket begränsat, men jag skulle gärna besöka Vita Magica i framtiden. #Amazon ----------------------------------------------------------------------------------------------- Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Storbritannien, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lördag 3. augusti 2019, kl. 21.50