Friday, July 30, 2021

Het literaire cult-evenement Vita Magica van Wolfgang Hampel heeft in Heidelberg eindelijk zijn deuren weer geopend.

Het literaire cult-evenement Vita Magica van Wolfgang Hampel heeft in Heidelberg eindelijk zijn deuren weer geopend. Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel tovert bij iedereen een lach op het gezicht. Ik probeerde het uit op een nogal serieuze vriend die ik zelden zie glimlachen. Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel doet wonderen en ik heb mijn vriend nog nooit zo vrolijk gezien. Ik hoop dat de auteur snel een nieuw boek schrijft, want dit leesvoer is verslavend - vooral in tijden als deze. U kunt een van de meest humoristische boeken ooit bestellen----------------------- Satire is mijn lievelingsdier van Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA , Verenigd Koninkrijk, Australië, Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland, Hongarije, Japan , Japan, Mexico, Oostenrijk, Polen, Roemenië, Slowaakse Republiek. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel in het SWR 3 televisieprogramma HERZSCHLAG-MOMENTE op zaterdag 3 augustus 2019, om 21.50 uur.