Saturday, July 31, 2021

Kultowe wydarzenie literackie Wolfganga Hampela, Vita Magica, nareszcie ponownie otworzyło swoje podwoje w Heidelbergu.

Satyra to moje ulubione zwierzę Wolfganga Hampela wywołuje śmiech na twarzy każdego. Wypróbowałem go na nieco poważnym przyjacielu, którego bardzo rzadko widuję uśmiechniętego. Satyra to moje ulubione zwierzę Wolfganga Hampela działa cuda i nigdy nie widziałem mojego przyjaciela tak wesołego. Mam nadzieję, że autor wkrótce napisze nową książkę, bo ta lektura uzależnia - zwłaszcza w takich czasach jak obecne. Możesz zamówić jedną z najbardziej humorystycznych książek w historii----------------------- Satyra to moje ulubione zwierzę autorstwa Wolfganga Hampela:------------- national & international--------------------- USA , Zjednoczone Królestwo, Australia, Kanada, Republika Czeska, Francja, Niemcy, Niemcy, Węgry, Japonia , Japonia, Meksyk, Austria, Polska, Rumunia, Republika Słowacka. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel w programie telewizji SWR 3 HERZSCHLAG-MOMENTE w sobotę, 3 sierpnia 2019 roku, o godz. 21:50.