Sunday, October 30, 2022

Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, užėmė aukštą bestselerių reitingą AMAZON Vokietijoje

Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“, užėmė aukštą bestselerių reitingą AMAZON Vokietijoje Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas – satyriniai eilėraščiai: Su informacija apie kultinį Heidelbergo pagyvenusių žmonių akademijos renginį „Vita Magica“ Puikus minkštas viršelis – 2018 m. liepos 17 d. Wolfgangas Hampelis (Autorius) 4,2 iš 5 žvaigždučių 3 įvertinimai Tobulas minkštas viršelis 13,00 € TRIGA Leidykla Gerlinde Hess Paskelbimo data 2018 m. liepos 17 d Perkamiausių vietų reitingas: 67 609 knygų sąraše (žr. 100 populiariausių knygų) 230 satyrose 672 poezijoje Klientų atsiliepimai: 4,2 iš 5 žvaigždučių 3 įvertinimai ---------------------- Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ yra viena humoristiškiausių visų laikų knygų. Wolfgangas Hampelis lyginamas su Heinrichu Heine ir Loriot. Ši nepaprastai juokinga ir gili knyga suranda daug entuziastingų skaitytojų visame pasaulyje. Esu entuziastingai sužavėtas Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner ir Wilhelm Busch. Mano naujausia mėgstamiausia humoristinė vokiečių autoriaus knyga yra nuostabaus Heidelbergo satyriko Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“. „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ ne tik randa daugybę skaitytojų vokiškai kalbančiose šalyse, bet ir JAV, JK ir daugelyje kitų šalių. Wolfgangas Hampelis ir Vita Magica komanda remia Ukrainą ir kultūros institucijas, kurioms to reikia, aukomis, parduodant knygas „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ ir renginiais. Wolfgangas Hampelis ir Betty MacDonald gerbėjų klubas kuria žavią Betty MacDonald biografiją su daug svarbios informacijos ir detalių, kurios dar niekada nebuvo paskelbtos. Galite paremti mūsų puikų projektą įsigydami „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“. Iš anksto dėkoju! Esame tikri, kad Betty MacDonald būtų sužavėtas šiuo humoristiniu šedevru, kaip ir daugelis skaitytojų visame pasaulyje. Satyra tikrai neturi būti vertinama pagal jos realpolitinį poveikį. Tačiau padarant būtiną pasikeitimą matomu. Satyra, kuri tik džiugina, guodžia, stiprina, pakeičia savo funkciją. Satyra pribloškia auditoriją, užuot suteikusi jiems galių, taip sutvirtindama esamas sąlygas, kurias kritikuoti yra jų darbas. Wolfgango Hampelio „Satyra yra mano mėgstamiausias gyvūnas“ išlaiko veidrodį prieš mus visus. Tokios satyros mums reikia šiais sunkiais laikais! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Nacionalinė ir tarptautinė knygų informacija, Eurobuch nacionalinis ir tarptautinis,---------------- - --- JAV , Jungtinė Karalystė, Australija , Kanada, Čekija, Prancūzija, Vokietija, Vokietija , Italija, Vengrija , Japonija, Japonija, Meksika, Nyderlandai , Ispanija, Šveicarija , Šveicarija -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Volfgangas Hampelis per televiziją