Sunday, October 30, 2022

Wolfgang Hampel tərəfindən "Satira mənim sevimli heyvanımdır" AMAZON Almaniyada ən çox satılanlar sıralamasında

Wolfgang Hampel tərəfindən "Satira mənim sevimli heyvanımdır" AMAZON Almaniyada ən çox satılanlar sıralamasında Satira mənim sevimli heyvanımdır - satirik şeirlər: Heydelberqdəki Yaşlılar Akademiyasının "Vita Magica" kült tədbiri haqqında məlumatla Mükəmməl Kağızsız - 17 iyul 2018-ci il Wolfgang Hampel (Müəllif) 5 ulduzdan 4,2 3 reytinq Mükəmməl kağız nüsxəsi €13.00 TRIGA Nəşriyyatçı Gerlinde Hess Nəşr tarixi 17 iyul 2018-ci il Ən çox satanlar reytinqi: Kitablarda 67,609 (Kitablarda Top 100-ə baxın) Satiralarda 230 Poeziyada 672 Müştəri rəyləri: 5 ulduzdan 4,2 3 reytinq -------------------------------- Volfqanq Hampelin "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitabı bütün zamanların ən yumoristik kitablarından biridir. Volfqanq Hampeli Heinrich Heine və Loriot ilə müqayisə edirlər. Bu son dərəcə gülməli və dərin məzmunlu kitab bütün dünyada çoxlu həvəsli oxucu tapır. Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner və Wilhelm Busch haqqında həvəslənirəm. Alman yazıçısının ən yeni sevimli yumoristik kitabı Heidelberg-in parlaq satirik yazıçısı Volfqanq Hampelin "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitabıdır. “Satira mənim sevimli heyvanımdır” təkcə alman dilli ölkələrdə deyil, ABŞ, Böyük Britaniya və bir çox başqa ölkələrdə də çoxlu oxucu tapır. Volfqanq Hampel və Vita Magica komandası ianələr, “Satira mənim sevimli heyvanımdır” kitab satışı və tədbirlərlə Ukraynaya və ehtiyacı olan mədəniyyət qurumlarına dəstək verir. Wolfgang Hampel və Betty MacDonald fan-klubu, çoxlu vacib məlumat və əvvəllər heç vaxt dərc edilməmiş təfərrüatları ehtiva edən maraqlı Betti MacDonald tərcümeyi-halı üzərində işləyirlər. "Satira mənim sevimli heyvanımdır" kitabını almaqla möhtəşəm layihəmizə dəstək ola bilərsiniz. Əvvəlcədən təşəkkürlər! Əminik ki, Betty MacDonald da bu yumoristik şah əsəri dünyadakı bir çox oxucu kimi heyran edəcəkdir. Satira, şübhəsiz ki, onun realpolitik təsiri ilə ölçülməməlidir. Amma lazımlı dəyişikliyi görünən etməkdə. Yalnız sevindirən, rahatlaşdıran, gücləndirən satira öz funksiyasını tərsinə çevirir. Satira tamaşaçıları gücləndirmək əvəzinə heyrətə gətirir və bununla da tənqid etmək onların işi olan mövcud şərtləri möhkəmləndirir. Volfqanq Hampelin “Satira mənim sevimli heyvanımdır” əsəri hamımızın qarşısında güzgü tutur. Bu çətin zamanlarda bizə lazım olan satira növüdür! ------------------------------------------------- --------------------------------------- Kitab məlumatı milli və beynəlxalq, Eurobuch milli və beynəlxalq,---------------- - --- ABŞ , Birləşmiş Krallıq, Avstraliya , Kanada, Çexiya, Fransa, Almaniya, Almaniya , İtaliya, Macarıstan , Yaponiya, Yaponiya, Meksika, Hollandiya , İspaniya, İsveçrə , İsveçrə ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- Volfqanq Hampel TV-də