Sunday, October 30, 2022

„Satira je moje oblíbené zvíře“ od Wolfganga Hampela na nejvyšším žebříčku bestsellerů na AMAZON Germany

„Satira je moje oblíbené zvíře“ od Wolfganga Hampela na nejvyšším žebříčku bestsellerů na AMAZON Germany Satira je moje oblíbené zvíře - satirické básně: S informacemi o kultovní akci "Vita Magica" Akademie pro seniory v Heidelbergu Perfect Paperback - 17. července 2018 Wolfgang Hampel (autor) 4,2 z 5 hvězdiček 3 hodnocení Perfektní paperback 13,00 € TRIGA Nakladatelství Gerlinde Hess Datum publikace 17. července 2018 Pořadí nejprodávanějších knih: 67 609 v knihách (viz 100 nejlepších v knihách) 230 v satiře 672 v poezii Hodnocení zákazníků: 4,2 z 5 hvězdiček 3 hodnocení ----------------------- Satira je moje oblíbené zvíře od Wolfganga Hampela je jednou z nejhumornějších knih všech dob. Wolfgang Hampel je přirovnáván k Heinrichu Heinemu a Loriotovi. Tato nesmírně vtipná a hluboká kniha si nachází mnoho nadšených čtenářů po celém světě. Jsem nadšený z Heinze Erhardta, Loriota, Heinricha Heineho, Ericha Kästnera a Wilhelma Busche. Moje nejnovější oblíbená humorná kniha od německého autora je „Satira je moje oblíbené zvíře“ od skvělého heidelberského satirika Wolfganga Hampela. Satira je moje oblíbené zvíře nejen v německy mluvících zemích, ale také v USA, Velké Británii a mnoha dalších zemích. Wolfgang Hampel a tým Vita Magica podporují Ukrajinu a kulturní instituce v nouzi dary, prodejem knih „Satira je moje oblíbené zvíře“ a akcemi. Wolfgang Hampel a fanklub Betty MacDonaldové pracují na fascinující biografii Betty MacDonaldové se spoustou důležitých informací a detailů, které nebyly nikdy předtím zveřejněny. Náš skvělý projekt můžete podpořit koupí 'Satira je moje oblíbené zvíře'. Děkuji předem! Jsme si jisti, že Betty MacDonald by toto vtipné mistrovské dílo uchvátilo stejně jako mnoho čtenářů po celém světě. Satira se rozhodně nemusí měřit jejím reálpolitickým účinkem. Ale ve zviditelnění nutné změny. Satira, která jen povzbuzuje, utěšuje, posiluje, obrací svou funkci. Satira diváky omračuje, místo aby je posilovala, čímž upevňuje stávající podmínky, které je jejich úkolem kritizovat. 'Satira je moje oblíbené zvíře' od Wolfganga Hampela drží zrcadlo před námi všemi. To je druh satiry, kterou v těchto těžkých časech potřebujeme! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Informace o knize národní a mezinárodní, Eurobuch národní a mezinárodní,----------------- --- USA , Spojené království, Austrálie , Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo , Itálie, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Nizozemsko , Španělsko, Švýcarsko, Švýcarsko -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel v televizi