Sunday, October 30, 2022

'O Satire ka'u holoholona punahele' na Wolfgang Hampel kūlana ki'eki'e loa ma AMAZON Germany

'O Satire ka'u holoholona punahele' na Wolfgang Hampel kūlana ki'eki'e loa ma AMAZON Germany ʻO Satire kaʻu holoholona punahele - nā mele satirical: Me ka ʻike e pili ana i ka hanana hoʻomana "Vita Magica" o ka Academy for Elderly ma Heidelberg Perfect Paperback - 17 Iulai 2018 na Wolfgang Hampel (Kakau) 4.2 mai loko mai o 5 hōkū 3 helu pepa pepa maikaʻi loa €13.00 TRIGA ʻO ka mea hoʻopuka ʻo Gerlinde Hess La hoolaha 17 Iulai 2018 Ke kūlana o nā mea kūʻai aku maikaʻi loa: 67,609 i loko o nā puke (E ʻike i ka 100 kiʻekiʻe ma nā puke) 230 ma na mea hoowahawaha 672 ma ka Poetry Hōʻike manaʻo o nā mea kūʻai aku: 4.2 mai 5 mau hōkū 3 helu ---------------------- 'O Satire ka'u holoholona punahele' na Wolfgang Hampel kekahi o na puke hoohenehene o na manawa a pau. Hoʻohālikelike ʻia ʻo Wolfgang Hampel iā Heinrich Heine a me Loriot. Loaʻa i kēia puke ʻakaʻaka a hohonu ka poʻe heluhelu hoihoi a puni ka honua. Nui koʻu hoihoi no Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner a me Wilhelm Busch. ʻO kaʻu puke hoʻohenehene punahele hou loa a kahi mea kākau Kelemania ʻo 'Satire kaʻu holoholona punahele' na ka mea hoʻohenehene Heidelberg ʻo Wolfgang Hampel. 'O Satire ka'u holoholona punahele' 'a'ole wale i loa'a i ka po'e heluhelu he nui ma nā'āina 'ōlelo Kelemānia, akā ma USA, UK a me nā'āina'ē a'e. Kākoʻo ʻo Wolfgang Hampel a me ka hui Vita Magica iā Ukraine a me nā ʻoihana moʻomeheu i nele me nā haʻawina, kūʻai puke ʻo 'Satire kaʻu holoholona punahele' a me nā hanana. Ke hana nei ʻo Wolfgang Hampel a me Betty MacDonald fan club i kahi moʻolelo biography Betty MacDonald me ka nui o nā ʻike koʻikoʻi a me nā kikoʻī i paʻi ʻole ʻia ma mua. Hiki iā ʻoe ke kākoʻo i kā mākou papahana nui ma ke kūʻai ʻana iā 'Satire kaʻu holoholona punahele'. Mahalo ma mua! Manaʻo mākou e ʻoliʻoli ʻo Betty MacDonald i kēia haku hana hoʻomākeʻaka e like me nā mea heluhelu a puni ka honua. ʻAʻole pono ke ana ʻia ʻo Satire e kona hopena realpolitik. Akā i ka hana ʻana i kahi hoʻololi pono e ʻike ʻia. ʻO Satire wale nō e hauʻoli, hōʻoluʻolu, hoʻoikaika i ka hoʻohuli i kāna hana. Hoʻopiʻi ʻo Satire i ka poʻe ma mua o ka hoʻoikaika ʻana iā lākou, a laila e hoʻopaʻa i nā kūlana i kēia manawa ʻo kā lākou hana ke hoʻohewa. 'O Satire ka'u holoholona punahele' na Wolfgang Hampel e paa ana i ke aniani i mua o kakou a pau. ʻO kēia ke ʻano hoʻomākeʻaka e pono ai mākou i kēia mau wā hoʻāʻo! ------------------------------------------------- ------------------------------------- ʻIke puke no ka ʻāina a me ka honua, Eurobuch aupuni & honua,---------------- - --- USA , United Kingdom, Australia , Kanada, Czech Republic, Palani, Kelemānia, Kelemānia , Italia, Hungary , Iapana, Iapana, Mexico, Netherlands , Sepania, Switzerland , Switzerland ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel ma TV