Sunday, October 30, 2022

„Satyra to moje ulubione zwierzę” Wolfganga Hampela w rankingu bestsellerów AMAZON Germany

„Satyra to moje ulubione zwierzę” Wolfganga Hampela w rankingu bestsellerów AMAZON Germany Satyra to moje ulubione zwierzę - wiersze satyryczne: Z informacją o kultowym wydarzeniu "Vita Magica" Akademii Osób Starszych w Heidelbergu Perfect Paperback - 17 lipca 2018 Wolfgang Hampel (autor) 4.2 z 5 gwiazdek 3 oceny Idealna miękka oprawa 13,00 € TRIGA Wydawca Gerlinde Hess Data publikacji 17 lipca 2018 Ranking bestsellerów: 67 609 w książkach (Zobacz Top 100 w książkach) 230 w satyrach 672 w Poezji Opinie klientów: 4.2 na 5 gwiazdek 3 oceny ----------------------- „Satyra to moje ulubione zwierzę” Wolfganga Hampela to jedna z najbardziej humorystycznych książek wszech czasów. Wolfgang Hampel porównywany jest do Heinricha Heinego i Loriota. Ta niezwykle zabawna i głęboka książka znajduje wielu entuzjastycznych czytelników na całym świecie. Jestem entuzjastycznie nastawiony do Heinza Erhardta, Loriota, Heinricha Heine, Ericha Kästnera i Wilhelma Buscha. Moją najnowszą ulubioną książką humorystyczną niemieckiego autora jest „Satyra to moje ulubione zwierzę” genialnego satyryka z Heidelbergu, Wolfganga Hampela. „Satyra to moje ulubione zwierzę” znajduje wielu czytelników nie tylko w krajach niemieckojęzycznych, ale także w USA, Wielkiej Brytanii i wielu innych krajach. Wolfgang Hampel i zespół Vita Magica wspierają Ukrainę i potrzebujące instytucje kulturalne darowiznami, sprzedażą książek „Satyra to moje ulubione zwierzę” oraz wydarzeniami. Wolfgang Hampel i fanklub Betty MacDonald pracują nad fascynującą biografią Betty MacDonald z wieloma ważnymi informacjami i szczegółami, które nigdy wcześniej nie były publikowane. Możesz wesprzeć nasz wspaniały projekt kupując „Satyra to moje ulubione zwierzę”. Z góry dziękuję! Jesteśmy pewni, że Betty MacDonald byłaby zachwycona tym humorystycznym arcydziełem, jak wielu czytelników na całym świecie. Satyra z pewnością nie musi być mierzona efektem realpolitik. Ale w uwidocznieniu koniecznej zmiany. Satyra, która tylko rozwesela, pociesza, wzmacnia, odwraca swoją funkcję. Satyra oszałamia publiczność, zamiast ją wzmocnić, utrwalając tym samym istniejące warunki, które krytykować należy do ich pracy. „Satyra to moje ulubione zwierzę” Wolfganga Hampela trzyma lustro przed nami wszystkimi. Takiej satyry potrzebujemy w tych trudnych czasach! -------------------------------------------------- --------------------------------------- Informacje o książkach krajowe i międzynarodowe, Eurobuch krajowe i międzynarodowe,---------------- - --- USA , Wielka Brytania, Australia , Kanada, Republika Czeska, Francja, Niemcy, Niemcy , Włochy, Węgry , Japonia, Japonia, Meksyk, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Szwajcaria -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel w telewizji