Sunday, October 30, 2022

Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom" sai AMAZON Saksamaa kõrgeima bestsellerite edetabeli

Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom" sai AMAZON Saksamaa kõrgeima bestsellerite edetabeli Satiir on mu lemmikloom - satiirilised luuletused: Infoga Heidelbergi Eakate Akadeemia kultusürituse "Vita Magica" kohta Perfect Paperback - 17. juuli 2018 Wolfgang Hampel (Autor) 4,2 5-st tärnist 3 hinnangut Ideaalne pehme köide 13,00 € TRIGA Kirjastaja Gerlinde Hess Avaldamise kuupäev 17. juuli 2018 Enimmüüdud edetabel: 67 609 raamatute hulgas (vt 100 parimat raamatuid) 230 satiirides 672 luules Klientide ülevaated: 4,2 tärni 5-st 3 hinnangut ---------------------- Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom" on üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid. Wolfgang Hampelit võrreldakse Heinrich Heine ja Loriotiga. See äärmiselt naljakas ja sügav raamat leiab palju entusiastlikke lugejaid üle kogu maailma. Olen vaimustuses Heinz Erhardtist, Loriotist, Heinrich Heinest, Erich Kästnerist ja Wilhelm Buschist. Minu uusim lemmik humoorikas raamat saksa autorilt on särava Heidelbergi satiiriku Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom". "Satiir on minu lemmikloom" ei leia palju lugejaid mitte ainult saksa keelt kõnelevates riikides, vaid ka USA-s, Ühendkuningriigis ja paljudes teistes riikides. Wolfgang Hampel ja Vita Magica meeskond toetavad Ukrainat ja abivajavaid kultuuriasutusi annetuste, raamatu "Satiir on mu lemmikloom" raamatumüügi ja üritustega. Wolfgang Hampel ja Betty MacDonaldi fännklubi töötavad põneva Betty MacDonaldi eluloo kallal, mis sisaldab palju olulist teavet ja üksikasju, mida pole kunagi varem avaldatud. Saate toetada meie suurepärast projekti, ostes "Satire is my lemmik animal". Ette tänades! Oleme kindlad, et Betty MacDonald oleks sellest humoorikast meistriteosest sama vaimustuses kui paljud lugejad üle maailma. Satiiri ei pea kindlasti mõõtma selle reaalpoliitilise mõjuga. Aga vajaliku muutuse nähtavaks tegemisel. Satiir, mis ainult rõõmustab, lohutab, tugevdab, muudab oma funktsiooni vastupidiseks. Satiir jahmatab publikut selle asemel, et anda neile mõjuvõimu, tugevdades sellega olemasolevaid tingimusi, mida nende ülesanne on kritiseerida. Wolfgang Hampeli "Satiir on minu lemmikloom" hoiab peeglit meie kõigi ees. Just sellist satiiri vajame praegusel raskel ajal! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Raamatuteave riiklik ja rahvusvaheline, Eurobuchi riiklik ja rahvusvaheline,---------------- - --- USA , Ühendkuningriik, Austraalia , Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa , Itaalia, Ungari , Jaapan, Jaapan, Mehhiko, Holland , Hispaania, Šveits , Šveits -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel teles