Sunday, October 30, 2022

"La sàtira és el meu animal preferit" de Wolfgang Hampel, rànquing de best-sellers a AMAZON Alemanya

"La sàtira és el meu animal preferit" de Wolfgang Hampel, rànquing de best-sellers a AMAZON Alemanya La sàtira és el meu animal preferit - poemes satírics: amb informació sobre l'esdeveniment de culte "Vita Magica" de l'Acadèmia per a gent gran de Heidelberg Perfect Paperback - 17 de juliol de 2018 de Wolfgang Hampel (Autor) 4,2 de 5 estrelles 3 valoracions Perfecte rústica 13,00 € TRIGA L'editora Gerlinde Hess Data de publicació 17 de juliol de 2018 Classificació més venudes: 67,609 en Llibres (Vegeu el Top 100 en Llibres) 230 en sàtires 672 en Poesia Valoracions dels clients: 4,2 de 5 estrelles 3 valoracions ----------------------- 'La sàtira és el meu animal preferit' de Wolfgang Hampel és un dels llibres més humorístics de tots els temps. Wolfgang Hampel es compara amb Heinrich Heine i Loriot. Aquest llibre extremadament divertit i profund troba molts lectors entusiastes a tot el món. Estic entusiasmat amb Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner i Wilhelm Busch. El meu llibre d'humor favorit més recent d'un autor alemany és "La sàtira és el meu animal preferit" del brillant satíric de Heidelberg Wolfgang Hampel. "La sàtira és el meu animal preferit" no només troba molts lectors als països de parla alemanya, sinó també als EUA, el Regne Unit i molts altres països. Wolfgang Hampel i l'equip de Vita Magica donen suport a Ucraïna i a les institucions culturals que ho necessiten amb donacions, venda de llibres de "La sàtira és el meu animal preferit" i esdeveniments. Wolfgang Hampel i el club de fans de Betty MacDonald estan treballant en una fascinant biografia de Betty MacDonald amb molta informació i detalls importants que mai s'havien publicat abans. Pots donar suport al nostre gran projecte comprant "La sàtira és el meu animal preferit". Gràcies per endavant! Estem segurs que Betty MacDonald estaria tan captivada per aquesta obra mestra humorística com molts lectors d'arreu del món. Certament, la sàtira no s'ha de mesurar pel seu efecte realpolitik. Però en fer visible un canvi necessari. La sàtira que només alegra, reconforta, reforça inverteix la seva funció. La sàtira sorprèn el públic en lloc d'apoderar-los, consolidant així les condicions existents que és la seva feina criticar. "La sàtira és el meu animal preferit" de Wolfgang Hampel posa el mirall davant de tots nosaltres. Aquest és el tipus de sàtira que necessitem en aquests temps difícils! -------------------------------------------------- --------------------------------------- Informació del llibre nacional i internacional, Eurobuch nacional i internacional,----------------- - --- EUA , Regne Unit, Austràlia , Canadà, República Txeca, França, Alemanya, Alemanya , Itàlia, Hongria , Japó, Japó, Mèxic, Països Baixos , Espanya, Suïssa , Suïssa -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel a la televisió