Sunday, October 30, 2022

"Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel, renditja e lartë bestseller në AMAZON Gjermani

"Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel, renditja e lartë bestseller në AMAZON Gjermani Satira është kafsha ime e preferuar - poezi satirike: Me informacione për ngjarjen kult "Vita Magica" të Akademisë për të Moshuar në Heidelberg Paperback Perfect - 17 korrik 2018 nga Wolfgang Hampel (Autor) 4.2 nga 5 yje 3 vlerësime Me kapak të përsosur 13,00 € TRIGA Botuesja Gerlinde Hess Data e publikimit 17 korrik 2018 Renditja e shitësve më të mirë: 67,609 në libra (Shih 100 më të mirët në libra) 230 në satira 672 në Poezi Vlerësimet e klientëve: 4.2 nga 5 yje 3 vlerësime ---------------------- "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel është një nga librat më humoristik të të gjitha kohërave. Wolfgang Hampel krahasohet me Heinrich Heine dhe Loriot. Ky libër jashtëzakonisht qesharak dhe i thellë gjen shumë lexues entuziastë në të gjithë botën. Unë jam entuziast për Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner dhe Wilhelm Busch. Libri im më i ri humoristik i preferuar nga një autor gjerman është "Satira është kafsha ime e preferuar" nga satiristi i shkëlqyer i Heidelberg, Wolfgang Hampel. 'Satira është kafsha ime e preferuar' jo vetëm që gjen shumë lexues në vendet gjermanishtfolëse, por edhe në SHBA, Britani të Madhe dhe shumë vende të tjera. Wolfgang Hampel dhe ekipi i Vita Magica mbështesin Ukrainën dhe institucionet kulturore në nevojë me donacione, shitje librash të "Satira është kafsha ime e preferuar" dhe ngjarje. Wolfgang Hampel dhe klubi i fansave të Betty MacDonald po punojnë për një biografi magjepsëse të Betty MacDonald me shumë informacione dhe detaje të rëndësishme që nuk janë publikuar kurrë më parë. Ju mund të mbështesni projektin tonë madhështor duke blerë 'Satira është kafsha ime e preferuar'. Ju falenderoj paraprakisht! Jemi të sigurt që Betty MacDonald do të magjepsej nga kjo kryevepër humoristike sa shumë lexues në mbarë botën. Satira sigurisht që nuk duhet të matet me efektin e saj realpolitik. Por duke bërë të dukshëm një ndryshim të nevojshëm. Satira që vetëm brohorit, ngushëllon, forcon e kthen funksionin e saj. Satira mahnit audiencën në vend që t'i fuqizojë ata, duke çimentuar kështu kushtet ekzistuese që është detyra e tyre t'i kritikojnë. "Satira është kafsha ime e preferuar" nga Wolfgang Hampel mban pasqyrën para të gjithëve. Ky është lloji i satirës që na duhet në këto kohë të vështira! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Informacionet e librit kombëtar dhe ndërkombëtar, Eurobuch kombëtare dhe ndërkombëtare,---------------- --- SHBA , Mbretëria e Bashkuar, Australi , Kanada, Republika Çeke, Francë, Gjermani, Gjermani , Itali, Hungari , Japoni, Japoni, Meksikë, Holandë , Spanjë, Zvicër , Zvicra -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel në TV