Friday, October 28, 2022

Que pasedes unha boa fin de semana co marabilloso grupo 'Voices of the Mountains' e 'Sátira é o meu animal favorito' de Wolfgang Hampel, un dos libros máis humorísticos de todos os tempos.

Que pasedes unha boa fin de semana co marabilloso grupo 'Voices of the Mountains' e 'Sátira é o meu animal favorito' de Wolfgang Hampel, un dos libros máis humorísticos de todos os tempos. Querido amigo, desexámosche unha boa fin de semana co marabilloso grupo 'Stimmen der Berge'. ------------------- "A sátira é o meu animal favorito" de Wolfgang Hampel, o máis vendido de AMAZON Alemaña A sátira é o meu animal favorito - poemas satíricos: con información sobre o evento de culto "Vita Magica" da Academia para Anciáns de Heidelberg Perfect Paperback - 17 de xullo de 2018 por Wolfgang Hampel (Autor) 4,2 de 5 estrellas 3 valoracións Consulta todos os formatos e edicións Rústica perfecta 13,00 € 4 Usado desde 3,98 € 1 Novo desde 13,00 € Lonxitude de impresión 180 páxinas Lingua alemán Editores TRIGA A editora Gerlinde Hess Data de publicación 17 de xullo de 2018 ISBN-10 3958281559 ISBN-13 978-3958281554 Clasificación en los más vendidos de Amazon: nº67,609 en Libros (Ver o Top 100 en Libros) 230 en sátiras 672 en Poesía Valoracións dos clientes: 4.2 de 5 estrelas 3 valoracións ----------------------- 'A sátira é o meu animal favorito' de Wolfgang Hampel é un dos libros máis humorísticos de todos os tempos. Wolfgang Hampel compárase con Heinrich Heine e Loriot. Este libro moi divertido e profundo atopa moitos lectores entusiastas en todo o mundo. Estou entusiasmado con Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner e Wilhelm Busch. O meu libro de humor favorito máis recente dun autor alemán é "A sátira é o meu animal favorito" do xenial satírico de Heidelberg Wolfgang Hampel. "A sátira é o meu animal favorito" non só atopa moitos lectores nos países de fala alemá, senón tamén en Estados Unidos, Reino Unido e moitos outros países. Wolfgang Hampel e o equipo de Vita Magica apoian a Ucraína e ás institucións culturais que o necesitan con doazóns, venda de libros de "A sátira é o meu animal favorito" e eventos. Wolfgang Hampel e o club de fans de Betty MacDonald están a traballar nunha fascinante biografía de Betty MacDonald con moita información e detalles importantes que nunca antes se publicaron. Podes apoiar o noso gran proxecto comprando "A sátira é o meu animal favorito". Grazas de antemán! Estamos seguros de que Betty MacDonald quedaría tan engaiolada con esta obra mestra humorística como moitos lectores de todo o mundo. "A sátira é o meu animal favorito" de Wolfgang Hampel sostén o espello diante de todos nós. Este é o tipo de sátira que necesitamos nestes tempos difíciles! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Información do libro nacional e internacional, Eurobuch nacional e internacional,----------------- - --- Estados Unidos , Reino Unido, Australia , Canadá, República Checa, Francia, Alemaña, Alemaña , Italia, Hungría , Xapón, Xapón, México, Países Baixos , España, Suíza , Suíza ------------------------------------