Sunday, October 30, 2022

Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” ir ieguvis augstāko bestselleru reitingu AMAZON Vācijā

Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” ir ieguvis augstāko bestselleru reitingu AMAZON Vācijā Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks - satīriski dzejoļi: Ar informāciju par Heidelbergas Veco ļaužu akadēmijas kulta pasākumu "Vita Magica" Perfect Paperback - 17. jūlijs 2018 autors Volfgangs Hampels (Autors) 4,2 no 5 zvaigznēm 3 vērtējumi Ideāls brošētais vāks 13,00 € TRIGA Izdevējs Gerlinde Hess Publicēšanas datums 2018. gada 17. jūlijs Pārdevēju rangs: 67 609 grāmatās (skatīt 100 populārāko grāmatu kategorijā) 230 satīrās 672 dzejā Klientu atsauksmes: 4,2 no 5 zvaigznēm 3 vērtējumi ---------------------- Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” ir viena no visu laiku humoristiskākajām grāmatām. Volfgangs Hampels tiek salīdzināts ar Heinrihu Heinu un Lorio. Šī ārkārtīgi smieklīgā un dziļā grāmata atrod daudz aizrautīgu lasītāju visā pasaulē. Esmu sajūsmā par Heincu Erhardu, Loriotu, Heinrihu Heinu, Ērihu Kāstneru un Vilhelmu Bušu. Mana jaunākā mīļākā vācu autora humoristiskā grāmata ir izcilā Heidelbergas satīriķa Volfganga Hampela “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”. “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” ne tikai atrod daudz lasītāju vāciski runājošajās valstīs, bet arī ASV, Lielbritānijā un daudzās citās valstīs. Volfgangs Hampels un Vita Magica komanda atbalsta Ukrainu un kultūras iestādes, kurām tas ir nepieciešams, ziedojot, pārdodot grāmatas “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” un veicot pasākumus. Volfgangs Hampels un Betijas Makdonaldas fanu klubs strādā pie aizraujošas Betijas Makdonaldes biogrāfijas ar daudz svarīgas informācijas un detaļām, kas nekad agrāk nav publicētas. Jūs varat atbalstīt mūsu lielisko projektu, iegādājoties “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks”. Pateicos jau iepriekš! Mēs esam pārliecināti, ka Betija Makdonalda būtu tikpat sajūsmā par šo humoristisku šedevru kā daudzi lasītāji visā pasaulē. Satīra noteikti nav jāmēra pēc tās reālpolitiskā efekta. Bet, padarot vajadzīgās izmaiņas redzamas. Satīra, kas tikai uzmundrina, mierina, stiprina, maina savu funkciju. Satīra apdullina auditoriju, nevis dod viņiem spēku, tādējādi nostiprinot esošos apstākļus, kurus kritizēt ir viņu pienākums. Volfganga Hampela grāmata “Satīra ir mans mīļākais dzīvnieks” notur spoguli mūsu visu priekšā. Tā ir satīra, kas mums vajadzīga šajos grūtajos laikos! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Informācija par grāmatām valsts un starptautiskā līmenī, Eurobuch valsts un starptautiskais,---------------- - --- ASV , Apvienotā Karaliste, Austrālija , Kanāda, Čehija, Francija, Vācija, Vācija , Itālija, Ungārija , Japāna, Japāna, Meksika, Nīderlande , Spānija, Šveice , Šveice -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Volfgangs Hampels televīzijā