Sunday, October 30, 2022

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela visoko rangiran kao bestseler na AMAZON Njemačkoj

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela visoko rangiran kao bestseler na AMAZON Njemačkoj Satira je moja omiljena životinja - satirične pjesme: S informacijama o kultnom događaju "Vita Magica" Akademije za starije u Heidelbergu Perfect Paperback - 17. srpnja 2018. Wolfgang Hampel (autor) 4,2 od 5 zvjezdica 3 ocjene Savršen meki uvez 13,00 € TRIGA Izdavač Gerlinde Hess Datum objave 17. srpnja 2018 Rang najprodavanijih: 67 609 u knjigama (pogledajte Top 100 u knjigama) 230 u satirici 672 u poeziji Recenzije kupaca: 4,2 od 5 zvjezdica 3 ocjene ---------------------- 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela jedna je od najhumorističnijih knjiga svih vremena. Wolfganga Hampela uspoređuju s Heinrichom Heineom i Loriotom. Ova iznimno duhovita i duboka knjiga pronalazi mnoge entuzijastične čitatelje diljem svijeta. Oduševljen sam Heinzom Erhardtom, Loriotom, Heinrichom Heineom, Erichom Kästnerom i Wilhelmom Buschom. Moja najnovija omiljena humoristična knjiga njemačkog autora je 'Satira je moja omiljena životinja' briljantnog heidelberškog satiričara Wolfganga Hampela. 'Satira je moja omiljena životinja' ne samo da nalazi mnogo čitatelja u zemljama njemačkog govornog područja, već iu SAD-u, Velikoj Britaniji i mnogim drugim zemljama. Wolfgang Hampel i tim Vita Magica podupiru Ukrajinu i kulturne institucije u potrebi donacijama, prodajom knjiga 'Satira je moja omiljena životinja' i događanjima. Wolfgang Hampel i klub obožavatelja Betty MacDonald rade na fascinantnoj biografiji Betty MacDonald s puno važnih informacija i detalja koji dosad nisu bili objavljeni. Naš veliki projekt možete podržati kupnjom 'Satira je moja omiljena životinja'. Hvala unaprijed! Sigurni smo da bi Betty MacDonald bila jednako oduševljena ovim duhovitim remek-djelom kao i mnogi čitatelji diljem svijeta. Satira se svakako ne mora mjeriti realpolitičkim učinkom. Ali u tome da nužnu promjenu učini vidljivom. Satira koja samo razveseljava, tješi, krijepi preokreće svoju funkciju. Satira omamljuje publiku umjesto da je osnažuje, čime cementira postojeće uvjete koje je njihov posao kritizirati. 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela drži ogledalo ispred svih nas. Ovo je vrsta satire koja nam treba u ovim teškim vremenima! -------------------------------------------------- ------------------------------------- Informacije o knjigama nacionalne i međunarodne, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Kanada, Češka, Francuska, Njemačka, Njemačka , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Nizozemska , Španjolska, Švicarska , Švicarska -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel na TV-u