Sunday, October 30, 2022

„Satira je moje obľúbené zviera“ od Wolfganga Hampela v rebríčku najpredávanejších produktov na AMAZON Germany

„Satira je moje obľúbené zviera“ od Wolfganga Hampela v rebríčku najpredávanejších produktov na AMAZON Germany Satira je moje obľúbené zviera - satirické básne: S informáciami o kultovom podujatí "Vita Magica" Akadémie pre seniorov v Heidelbergu Perfektná brožovaná väzba - 17. júla 2018 Wolfgang Hampel (autor) 4,2 z 5 hviezdičiek 3 hodnotenia Perfektný paperback 13,00 € TRIGA Vydavateľstvo Gerlinde Hess Dátum publikácie 17. júla 2018 Hodnotenie najpredávanejších kníh: 67 609 v knihách (pozri 100 najlepších v knihách) 230 v satire 672 v poézii Hodnotenie zákazníkov: 4,2 z 5 hviezdičiek 3 hodnotenia ----------------------- Satira je moje obľúbené zviera od Wolfganga Hampela je jednou z najhumornejších kníh všetkých čias. Wolfgang Hampel je prirovnávaný k Heinrichovi Heinemu a Loriotovi. Táto mimoriadne vtipná a hlboká kniha si nachádza množstvo nadšených čitateľov po celom svete. Som nadšený z Heinza Erhardta, Loriota, Heinricha Heineho, Ericha Kästnera a Wilhelma Buscha. Moja najnovšia obľúbená humorná kniha od nemeckého autora je „Satira je moje obľúbené zviera“ od skvelého heidelberského satirika Wolfganga Hampela. „Satira je moje obľúbené zviera“ si nájde veľa čitateľov nielen v nemecky hovoriacich krajinách, ale aj v USA, Spojenom kráľovstve a mnohých ďalších krajinách. Wolfgang Hampel a tím Vita Magica podporujú Ukrajinu a kultúrne inštitúcie v núdzi darmi, predajom kníh „Satira je moje obľúbené zviera“ a podujatiami. Wolfgang Hampel a fanklub Betty MacDonaldovej pracujú na fascinujúcej biografii Betty MacDonaldovej s množstvom dôležitých informácií a detailov, ktoré ešte neboli nikdy zverejnené. Náš skvelý projekt môžete podporiť kúpou 'Satira je moje obľúbené zviera'. Vopred ďakujem! Sme si istí, že Betty MacDonald by bola týmto vtipným majstrovským dielom rovnako nadšená ako mnoho čitateľov po celom svete. Satira rozhodne nemusí byť meraná jej reálpolitickým efektom. Ale v zviditeľnení potrebnej zmeny. Satira, ktorá len povzbudzuje, utešuje, posilňuje, obracia svoju funkciu. Satira divákov omračuje, namiesto toho, aby ich posilňovala, čím upevňuje existujúce podmienky, ktoré je ich úlohou kritizovať. „Satira je moje obľúbené zviera“ od Wolfganga Hampela drží zrkadlo pred nami všetkými. Toto je druh satiry, ktorú v týchto ťažkých časoch potrebujeme! -------------------------------------------------- --------------------------------------- Informácie o knihe národné a medzinárodné, Národný a medzinárodný Eurobuch,---------------- - --- USA , Spojené kráľovstvo, Austrália , Kanada, Česká republika, Francúzsko, Nemecko, Nemecko , Taliansko, Maďarsko , Japonsko, Japonsko, Mexiko, Holandsko , Španielsko, Švajčiarsko , Švajčiarsko -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel v televízii