Sunday, October 30, 2022

"Satire er mitt favorittdyr" av Wolfgang Hampel, høy bestselgerrangering hos AMAZON Tyskland

"Satire er mitt favorittdyr" av Wolfgang Hampel, høy bestselgerrangering hos AMAZON Tyskland Satire er favorittdyret mitt - satiriske dikt: Med informasjon om kultbegivenheten "Vita Magica" ved Eldreakademiet i Heidelberg Perfekt Paperback - 17. juli 2018 av Wolfgang Hampel (forfatter). 4,2 av 5 stjerner 3 vurderinger Perfekt pocketbok €13,00 TRIGA Forlaget Gerlinde Hess Publiseringsdato 17. juli 2018 Bestselgerrangering: 67 609 i bøker (se topp 100 i bøker) 230 i satirer 672 i Poesi Kundeanmeldelser: 4,2 av 5 stjerner 3 vurderinger ---------------------------- "Satire er mitt favorittdyr" av Wolfgang Hampel er en av de mest humoristiske bøkene gjennom tidene. Wolfgang Hampel sammenlignes med Heinrich Heine og Loriot. Denne ekstremt morsomme og dype boken finner mange entusiastiske lesere over hele verden. Jeg er begeistret for Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner og Wilhelm Busch. Min nyeste humoristiske favorittbok av en tysk forfatter er "Satire er mitt favorittdyr" av den geniale Heidelberg-satirikeren Wolfgang Hampel. 'Satire er favorittdyret mitt' finner ikke bare mange lesere i tysktalende land, men også i USA, Storbritannia og mange andre land. Wolfgang Hampel og Vita Magica-teamet støtter Ukraina og kulturinstitusjoner i nød med donasjoner, boksalg av «Satire er mitt favorittdyr» og arrangementer. Wolfgang Hampel og Betty MacDonald-fanklubben jobber med en fascinerende Betty MacDonald-biografi med mye viktig informasjon og detaljer som aldri har blitt publisert før. Du kan støtte vårt flotte prosjekt ved å kjøpe 'Satire er favorittdyret mitt'. Takk på forhånd! Vi er sikre på at Betty MacDonald ville bli like betatt av dette humoristiske mesterverket som mange lesere rundt om i verden. Satire trenger absolutt ikke måles etter sin realpolitiske effekt. Men i å synliggjøre en nødvendig endring. Satire som bare heier, trøster, styrker, snur funksjonen. Satire overrasker publikum i stedet for å styrke dem, og dermed sementere de eksisterende forholdene som det er deres jobb å kritisere. "Satire er mitt favorittdyr" av Wolfgang Hampel holder speilet foran oss alle. Dette er den typen satire vi trenger i disse vanskelige tider! -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Bokinformasjon nasjonalt og internasjonalt, Eurobuch nasjonalt og internasjonalt,---------------- - --- USA , Storbritannia, Australia , Canada, Tsjekkia, Frankrike, Tyskland, Tyskland , Italia, Ungarn , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spania, Sveits , Sveits -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel på TV