Sunday, October 30, 2022

'Satire is my gunsteling dier' ​​deur Wolfgang Hampel hoë topverkoper-posisie by AMAZON Duitsland

'Satire is my gunsteling dier' ​​deur Wolfgang Hampel hoë topverkoper-posisie by AMAZON Duitsland Satire is my gunstelingdier - satiriese gedigte: Met inligting oor die kultusgeleentheid "Vita Magica" van die Akademie vir Bejaardes in Heidelberg Perfekte Sagteband - 17 Julie 2018 deur Wolfgang Hampel (skrywer) 4,2 uit 5 sterre 3 graderings Perfekte sagteband €13,00 TRIGA Die uitgewer Gerlinde Hess Publikasie datum 17 Julie 2018 Topverkoperranglys: 67 609 in boeke (Sien Top 100 in boeke) 230 in satires 672 in Poësie Klantbeoordelings: 4,2 uit 5 sterre 3 graderings ---------------------------- 'Satire is my gunsteling dier' ​​deur Wolfgang Hampel is een van die mees humoristiese boeke van alle tye. Wolfgang Hampel word vergelyk met Heinrich Heine en Loriot. Hierdie uiters snaakse en diepgaande boek vind baie entoesiastiese lesers oor die hele wêreld. Ek is entoesiasties oor Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner en Wilhelm Busch. My nuutste gunsteling humoristiese boek deur 'n Duitse skrywer is 'Satire is my gunsteling dier' ​​deur die briljante Heidelbergse satirikus Wolfgang Hampel. 'Satire is my gunstelingdier' ​​vind nie net baie lesers in Duitssprekende lande nie, maar ook in die VSA, VK en baie ander lande. Wolfgang Hampel en die Vita Magica-span ondersteun Oekraïne en kulturele instellings in nood met skenkings, boekverkope van 'Satire is my gunsteling dier' ​​en geleenthede. Wolfgang Hampel en die Betty MacDonald-aanhangersklub werk aan 'n fassinerende Betty MacDonald-biografie met baie belangrike inligting en besonderhede wat nog nooit voorheen gepubliseer is nie. Jy kan ons wonderlike projek ondersteun deur 'Satire is my favourite animal' te koop. Byvoorbaat dankie! Ons is seker dat Betty MacDonald net so betower sal wees deur hierdie humoristiese meesterstuk soos baie lesers regoor die wêreld. Satire hoef beslis nie aan die realpolitieke effek daarvan gemeet te word nie. Maar om 'n noodsaaklike verandering sigbaar te maak. Satire wat net opbeur, troos, versterk, keer sy funksie om. Satire verstom gehore in plaas daarvan om hulle te bemagtig, en sodoende die bestaande toestande wat dit hul taak is om te kritiseer, sementeer. 'Satire is my favourite animal' deur Wolfgang Hampel hou die spieël voor ons almal. Dit is die soort satire wat ons nodig het in hierdie moeilike tye! -------------------------------------------------- -------------------------------------------- Boekinligting nasionaal en internasionaal, Eurobuch nasionaal en internasionaal,---------------- - --- VSA , Verenigde Koninkryk, Australië , Kanada, Tsjeggiese Republiek, Frankryk, Duitsland, Duitsland , Italië, Hongarye , Japan, Japan, Mexiko, Nederland , Spanje, Switserland , Switserland -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel op TV