Sunday, October 30, 2022

'Satire is mijn favoriete dier' ​​van Wolfgang Hampel hoge bestsellerranglijst bij AMAZON Duitsland

'Satire is mijn favoriete dier' ​​van Wolfgang Hampel hoge bestsellerranglijst bij AMAZON Duitsland Satire is mijn favoriete dier - satirische gedichten: Met informatie over het cult-evenement "Vita Magica" van de Academie voor Ouderen in Heidelberg Perfect Paperback - 17 juli 2018 door Wolfgang Hampel (auteur) 4,2 van de 5 sterren 3 beoordelingen Perfecte paperback € 13,00 TRIGA De uitgeverij Gerlinde Hess Publicatie datum 17 juli 2018 Bestsellers Rang: 67.609 in Boeken (Zie Top 100 in Boeken) 230 in satires 672 in Poëzie Klantrecensies: 4,2 van de 5 sterren 3 beoordelingen ---------------------- 'Satire is mijn favoriete dier' ​​van Wolfgang Hampel is een van de meest humoristische boeken aller tijden. Wolfgang Hampel wordt vergeleken met Heinrich Heine en Loriot. Dit uiterst grappige en diepgaande boek vindt vele enthousiaste lezers over de hele wereld. Ik ben enthousiast over Heinz Erhardt, Loriot, Heinrich Heine, Erich Kästner en Wilhelm Busch. Mijn nieuwste favoriete humoristische boek van een Duitse auteur is 'Satire is my favorite animal' van de briljante Heidelbergse satiricus Wolfgang Hampel. 'Satire is mijn lievelingsdier' ​​vindt niet alleen veel lezers in Duitstalige landen, maar ook in de VS, het VK en vele andere landen. Wolfgang Hampel en het Vita Magica-team steunen Oekraïne en culturele instellingen in nood met donaties, boekverkoop van 'Satire is mijn lievelingsdier' ​​en evenementen. Wolfgang Hampel en de Betty MacDonald-fanclub werken aan een fascinerende Betty MacDonald-biografie met veel belangrijke informatie en details die nog nooit eerder zijn gepubliceerd. U kunt ons geweldige project steunen door 'Satire is mijn favoriete dier' ​​te kopen. Bij voorbaat dank! We zijn er zeker van dat Betty MacDonald net zo geboeid zal zijn door dit humoristische meesterwerk als vele lezers over de hele wereld. Satire hoeft zeker niet te worden afgemeten aan het realpolitik-effect. Maar door een noodzakelijke verandering zichtbaar te maken. Satire die alleen maar juicht, troost, versterkt, keert zijn functie om. Satire verbijstert het publiek in plaats van hen te machtigen, waardoor de bestaande voorwaarden worden gecementeerd die het hun taak is om kritiek te leveren. 'Satire is mijn lievelingsdier' ​​van Wolfgang Hampel houdt ons allemaal de spiegel voor. Dit is het soort satire dat we nodig hebben in deze moeilijke tijden! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Boekinfo nationaal en internationaal, Eurobuch nationaal en internationaal,---------------- - --- VS , Verenigd Koninkrijk, Australië , Canada, Tsjechië, Frankrijk, Duitsland, Duitsland , Italië, Hongarije , Japan, Japan, Mexico, Nederland , Spanje, Zwitserland , Zwitserland -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel op tv