Sunday, October 30, 2022

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela na visokoj ljestvici bestselera na AMAZON Njemačkoj

'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela na visokoj ljestvici bestselera na AMAZON Njemačkoj Satira je moja omiljena životinja - satirične pjesme: Uz informacije o kultnoj manifestaciji "Vita Magica" Akademije za stare u Heidelbergu Perfect Meki povez - 17.07.2018. Wolfgang Hampel (autor) 4,2 od 5 zvjezdica 3 ocjene Savršen meki povez 13,00 € TRIGA Izdavač Gerlinde Hess Datum objave 17. jul 2018 Rang najprodavanijih: 67.609 u knjigama (pogledajte 100 najboljih u knjigama) 230 u satirima 672 u poeziji Recenzije kupaca: 4,2 od 5 zvjezdica 3 ocjene ---------------------- 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela jedna je od najhumornijih knjiga svih vremena. Wolfganga Hampela porede sa Heinrichom Heineom i Loriotom. Ova izuzetno duhovita i duboka knjiga pronalazi brojne entuzijastične čitaoce širom svijeta. Oduševljen sam Heinzom Erhardtom, Loriotom, Heinrichom Heineom, Erichom Kästnerom i Wilhelmom Buschom. Moja najnovija omiljena humoristična knjiga njemačkog autora je 'Satira je moja omiljena životinja' briljantnog hajdelberškog satiričara Wolfganga Hampela. 'Satira je moja omiljena životinja' ne samo da pronalazi mnoge čitaoce u zemljama njemačkog govornog područja, već iu SAD-u, Velikoj Britaniji i mnogim drugim zemljama. Wolfgang Hampel i tim Vita Magica podržavaju Ukrajinu i kulturne institucije kojima je potrebna donacijama, prodajom knjiga 'Satira je moja omiljena životinja' i događajima. Wolfgang Hampel i klub obožavatelja Betty MacDonald rade na fascinantnoj biografiji Betty MacDonald s puno važnih informacija i detalja koji nikada prije nisu objavljeni. Naš veliki projekat možete podržati kupovinom 'Satira je moja omiljena životinja'. Hvala unapred! Sigurni smo da bi Betty MacDonald bila oduševljena ovim humorističnim remek-djelom kao i mnogi čitaoci širom svijeta. Satira se svakako ne mora mjeriti njenim realpolitičkim učinkom. Ali u tome da potrebnu promjenu učini vidljivom. Satira koja samo veseli, tješi, jača preokreće svoju funkciju. Satira zadivljuje publiku umjesto da je osnažuje, cementirajući na taj način postojeće uslove koje je njihov posao da kritikuju. 'Satira je moja omiljena životinja' Wolfganga Hampela drži ogledalo ispred svih nas. Ovo je vrsta satire koja nam je potrebna u ovim teškim vremenima! -------------------------------------------------- -------------------------------------- Informacije o knjigama u zemlji i inostranstvu, Eurobuch nacionalni i međunarodni,---------------- - --- SAD , Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija , Kanada, Češka Republika, Francuska, Njemačka, Njemačka , Italija, Mađarska , Japan, Japan, Meksiko, Holandija , Španija, Švajcarska , Švicarska -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --- Wolfgang Hampel na TV-u