Sunday, October 30, 2022

«طنز حیوان مورد علاقه من است» نوشته ولفگانگ هاپل در رتبه بندی پرفروش ترین های آمازون آلمان

«طنز حیوان مورد علاقه من است» نوشته ولفگانگ هاپل در رتبه بندی پرفروش ترین های آمازون آلمان طنز حیوان مورد علاقه من است - اشعار طنز: با اطلاعاتی در مورد رویداد فرقه "Vita Magica" آکادمی سالمندان در هایدلبرگ شومیز کامل - 17 ژوئیه 2018 توسط ولفگانگ همپل (نویسنده) 4.2 از 5 ستاره 3 رتبه شومیز بی نقص 13.00 یورو TRIGA ناشر Gerlinde Hess تاریخ انتشار 17 جولای 2018 رتبه پرفروش‌ها: 67609 در کتاب (به 100 کتاب برتر مراجعه کنید) 230 در طنز 672 در شعر نظرات مشتریان: 4.2 از 5 ستاره 3 رتبه ---------------------- «طنز حیوان مورد علاقه من است» نوشته ولفگانگ همپل یکی از طنزآمیزترین کتاب های تمام دوران است. ولفگانگ همپل را با هاینریش هاینه و لوریوت مقایسه می کنند. این کتاب بسیار خنده دار و عمیق خوانندگان مشتاق بسیاری را در سراسر جهان پیدا می کند. من مشتاق هاینز ارهارت، لوریوت، هاینریش هاینه، اریش کستنر و ویلهلم بوش هستم. جدیدترین کتاب طنز مورد علاقه من توسط یک نویسنده آلمانی "طنز حیوان مورد علاقه من است" اثر طنزپرداز برجسته هایدلبرگ ولفگانگ هامپل است. "طنز حیوان مورد علاقه من است" نه تنها در کشورهای آلمانی زبان، بلکه در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و بسیاری از کشورهای دیگر نیز خوانندگان زیادی پیدا می کند. ولفگانگ همپل و تیم Vita Magica از اوکراین و مؤسسات فرهنگی نیازمند با کمک‌های مالی، فروش کتاب «طنز حیوان مورد علاقه من است» و رویدادها حمایت می‌کنند. ولفگانگ همپل و کلوپ هواداران بتی مک دونالد در حال کار بر روی بیوگرافی جذاب بتی مک دونالد با اطلاعات و جزئیات مهم زیادی هستند که قبلاً هرگز منتشر نشده بود. شما می توانید با خرید "طنز حیوان مورد علاقه من است" از پروژه بزرگ ما حمایت کنید. پیشاپیش از شما متشکرم! ما مطمئن هستیم که بتی مک دونالد به اندازه بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان شیفته این شاهکار طنز خواهد شد. طنز قطعاً نباید با تأثیر واقعی سیاسی آن سنجیده شود. اما در ایجاد یک تغییر ضروری قابل مشاهده است. طنزی که فقط تشویق می کند، آرامش می دهد، تقویت می کند، کارکرد آن را معکوس می کند. طنز به جای قدرت بخشیدن به مخاطبان، آنها را متحیر می کند و در نتیجه شرایط موجود را که وظیفه آنها نقد کردن است، تقویت می کند. "طنز حیوان مورد علاقه من است" نوشته ولفگانگ همپل آینه را در مقابل همه ما نگه می دارد. این همان طنزی است که ما در این روزهای سخت به آن نیاز داریم! ------------------------------------------------ ------------------------------------- اطلاعات کتاب ملی و بین المللی، Eurobuch ملی و بین المللی،---------------- --- ایالات متحده آمریکا ، بریتانیا، استرالیا ، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، آلمان ، ایتالیا، مجارستان ، ژاپن، ژاپن، مکزیک، هلند ، اسپانیا، سوئیس ، سوئیس ------------------------------------------------ ------------------------------------------------ --- ولفگانگ