Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, Vita Magica, presseanmeldelser, TV og berømte fans

Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, Vita Magica, presseanmeldelser, TV og berømte fans---------------------------------------- ------------------ ---------------------------------- Den succesrige Heidelberg-forfatter Wolfgang Hampel og Vita Magica-teamet støtter Ukraine og kulturelle institutioner i nød med bogsalg af 'Satire er mit yndlingsdyr', donationer og arrangementer.--------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel - Satire er mit yndlingsdyr - stor international succes - Vita Magica fundraiser - BAZ 26. november 2021 - -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Wolfgang Hampel - donation overdragelse - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - 16. november 2021 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---------------------------------- Wolfgang Hampel - 3rd Vita Magica-jubilæum - Udgivelse af 'Satire er mit yndlingsdyr' - Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg - august 2018 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------ Angelika Jung, Wolfgang Hampel, Hans Jung, Satire er mit yndlingsdyr - SWR 3 tv-show HERZSCHLAG-MOMEHTE - Rhein-Neckar-Zeitung 3. august 2019 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel i SWR 3-tv-showet HERZSCHLAG-MOMENTE lørdag den 3. august 2019 kl. 21.50 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel, Satire er mit yndlingsdyr, opdag Baden-Württemberg regionale undersøgelser online -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Satire er mit yndlingsdyr, Wolfgang Hampel, et af de mest humoristiske dyr alle tiders bøger med meget seriøse og kritiske tekster mod mangel på standard Satire er mit yndlingsdyr af Wolfgang Hampel er en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde efter mange læsere verden over. Samtidig vil læseren finde meget seriøse og kritiske tekster mod den mangel på standarder, som vi møder overalt – på tv, i vores tænkning eller i samtaler. Det er denne blanding, der gør 'Satire er mit yndlingsdyr' til en helt speciel bog, der finder mange begejstrede læsere. Mere, tak! Du kan bestille en af ​​de mest humoristiske bøger nogensinde --------------------------. Satire is My Favorite Animal af Wolfgang Hampel:-------- nationalt og internationalt---------------- ----- USA, Storbritannien, Australien, Canada, Tjekkiet, Frankrig, Tyskland, Tyskland