Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona hayatını 1982'den itibaren kurtardı - "Aksi takdirde ölü olabilirim" - büyükannesi ile bir röportaj ve 'Ben' 1982'de görünümle

Nicole: Corona hayatını 1982'den itibaren kurtardı - "Aksi takdirde ölü olabilirim" - büyükannesi ile bir röportaj ve 'Ben' 1982'de görünümle Bunte.de Nicole: Corona, ESC kazananının hayatını kurtardı - "Aksi takdirde ölü olabilirim" Stefan Huber - Dün 20: 36'da Aralık 2020'de hit şarkıcı Nicole (57) hayatını sonsuza dek değiştiren teşhis edildi: meme kanseri. Tümünde keşfedilmesi Corona ve pandeminin sonuçları var. Nicole, Eurovison Şarkı Yarışması 1982'yi tüm zamanların en başarılı kazanan başlıklarından biriyle kazandı. 'Küçük Barış' İngiltere'de 1 numaralı son kazanan unvan. Video: Eurovison Şarkı Yarışması 1982 Güney Afrika'ya Nicole Cancelt Uçuşu - Bu hayatınızı kurtarır Nicole ve kocası Winfried Seibert (61) aslında Aralık 2020'de Güney Afrika'ya uçmak istedi. Ama çift uçağı Cape Town'a tırmanmadı. Nedeni: Corona. "Uçuşlar sürekli iptal edildi. Daha sonra evde kalmaya, evimizi yenilemeye, doktorun randevularından yararlanmak için karar verdik." Dedi. Bu doktor randevularından birinde, sağ göğüslerinde iki malign tümör keşfedilir. "Aralık 2020'deki tanı şok oldu. Zaman durdu. Hayatım yavaş çekimde bir film gibi koştu," diyor şarkıcı geriye dönük olarak. "Sadece düşündüm: Yapmadım!" Nicole uzun saçlarını kaybetti, ama savaşıyor Nicole hemen ameliyat edilmeli, sonra kemoterapi başladı. 29 radyasyonun sonuçları vardı. Şarkıcı uzun saçlarını kaybetti. "Hayatım için sadece uzun saçlar giydim ve aniden kel bir kafam vardı. Zordu." Ama Nicole geri savaştı, başının tıraş olmasına izin verdi ve sonra peruk taktı. "Ben bir Zodyak İşaret Akrep'iyim. Bu hayvanlar tehlike durumunda tekrar dans ediyor - ama korkmadan değil, karşı saldırıya başlamak için. Ben bir savaşçıyım, yaşamak istiyorum!" Nicole daha fazla teşekkürler: "Aksi takdirde ölü olabilirim" Kanser hiç keşfedildi mi? Bu Nicole için bir mesaj. "Bazı yüksek güçler Aralık 2020'de Güney Afrika'ya uçağa binmemi önlemek istedi - aksi takdirde bugün ölü olabilirim." Bugün birçok insana tekrar iyi gittiği için minnettar. Nicole, "Corona, büyük doktor ekibi ve koruyucu melek hayatımı kurtardı" diyor. "Ayrıca geri çekilebildim, iyileşme konsantre olabildim. Sevgili ailem en iyi terapim."