Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona het die lewe van die 1982 ESC-wenner gered - "Anders is ek dalk reeds dood" - met 'n onderhoud met haar ouma en 'n verskyning op 'Was bin ich' in 1982

Nicole: Corona het die lewe van die 1982 ESC-wenner gered - "Anders is ek dalk reeds dood" - met 'n onderhoud met haar ouma en 'n verskyning op 'Was bin ich' in 1982 BUNTE.de Nicole: Corona het die lewe van die ESC-wenner gered - "Anders is ek dalk reeds dood" Stefan Huber - Gister om 20:36 Die popsangeres Nicole (57) het in Desember 2020 ’n diagnose gekry wat haar lewe vir altyd verander het: borskanker. Dit is te danke aan Corona en die gevolge van die pandemie dat dit hoegenaamd ontdek is. Nicole het die 1982 Eurovision Song Contest gewen met een van die suksesvolste wentitels van alle tye. 'A Little Peace' is die laaste wentitel wat nommer 1 in die VK geword het. Video: Eurovision Song Contest 1982 Video: SR oorspronklike verslag 1982 ná Nicole se ESC-oorwinning met 'n onderhoud deur haar ouma Video: Nicole by 'What am I' ná die ESC-oorwinning in 1982 Nicole kanselleer vlug na Suid-Afrika – dit red haar lewe Eintlik wou Nicole en haar man Winfried Seibert (61) in Desember 2020 na Suid-Afrika vlieg. Maar die egpaar het nooit op die vliegtuig na Kaapstad geklim nie. Die rede: Corona. "Die vlugte is voortdurend gekanselleer. Ons het toe besluit om by die huis te bly, ons huis op te knap, om uitgestelde doktersafsprake te neem," sê Nicole aan "Bild". Tydens een van hierdie doktersafsprake word twee kwaadaardige gewasse in haar regterbors ontdek. "Die diagnose in Desember 2020 was 'n skok. Tyd het stilgestaan. My lewe het in slow motion soos 'n film in my binneste geloop," sê die sanger in retrospek. "Ek het net gedink: ek het nie!" Nicole het haar lang hare verloor, maar sy veg terug Nicole moes dadelik geopereer word en het toe met chemoterapie begin. Dit is gevolg deur 29 bestralingsbehandelings wat gevolge gehad het. Die sangeres het haar lang hare verloor. "My hele lewe lank het ek net lang hare en skielik was ek bles. Dit was moeilik." Maar Nicole het terugbaklei, haar kop laat skeer en van toe af 'n pruik gedra. "My sterreteken is Skerpioen. Wanneer hulle voor gevaar te staan ​​kom, gee hierdie diere 'n tree terug – maar nie uit vrees nie, maar om 'n aanloop tot teenaanval te neem. Ek is 'n vegter, ek wil lewe!" Nicole bedank hoër mag: "Anders is ek dalk reeds dood" Dat die kanker selfs ontdek is? Dit is 'n boodskap vir Nicole. “Die een of ander hoër mag wou my verhoed om in Desember 2020 op ’n vliegtuig na Suid-Afrika te klim – anders is ek dalk nou al dood.” Vandag is sy baie mense dankbaar vir die feit dat dit weer goed gaan met haar. “Corona, die wonderlike span dokters en my beskermengel het my lewe gered,” sê Nicole. "Ek kon ook onttrek en fokus op my herstel. My geliefde familie is my beste terapie."