Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satira je moje oblíbené zvíře, Vita Magica, recenze tisku, televize a slavní fanoušci

Wolfgang Hampel, Satira je moje oblíbené zvíře, Vita Magica, recenze tisku, televize a slavní fanoušci--------------------------- ------------------- --------------------------- Úspěšný heidelberský autor Wolfgang Hampel a tým Vita Magica podporují Ukrajinu a kulturní instituce v nouzi prodejem knih „Satira je moje oblíbené zvíře“, dary a akcemi.-------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel – Satira je moje oblíbené zvíře – velký mezinárodní úspěch – sbírka Vita Magica – BAZ 26. listopadu 2021 – -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Wolfgang Hampel – dar předání – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – 16. listopadu 2021 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ----------------------------------- Wolfgang Hampel – 3. výročí Vita Magica – publikace „Satira je moje oblíbené zvíře“ – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – srpen 2018 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------- Angelika Jung, Wolfgang Hampel, Hans Jung, Satira je moje oblíbené zvíře - TV pořad SWR 3 HERZSCHLAG-MOMEHTE - Rhein-Neckar-Zeitung 3. srpna 2019 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel v pořadu SWR 3 TV HERZSCHLAG-MOMENTE v sobotu 3. srpna 2019 ve 21:50 -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel, Satira je moje oblíbené zvíře, objevte regionální studie Bádenska-Württemberska online -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Satira je moje oblíbené zvíře, Wolfgang Hampel, jedno z nejvtipnějších knihy všech dob s velmi vážnými a kritickými texty proti nedostatku standardu Satira je moje oblíbené zvíře od Wolfganga Hampela je podle názoru mnoha čtenářů po celém světě jednou z nejhumornějších knih všech dob. Zároveň zde čtenář najde velmi vážné a kritické texty proti nedostatku standardů, s nimiž se setkáváme všude - v televizi, v myšlení nebo v rozhovorech. Právě tato směs dělá ze „Satira je moje oblíbené zvíře“ velmi zvláštní knihu, která si najde mnoho nadšených čtenářů. Víc prosím! Můžete si objednat jednu z nejhumornějších knih všech dob-----------------------. Satira je moje oblíbené zvíře od Wolfganga Hampela:------------- národní a mezinárodní----------------- ----- USA, Spojené království, Austrálie, Kanada, Česká republika, Francie, Německo, Německo