Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona zachránila život vítězi ESC z roku 1982 – „Jinak bych už mohla být mrtvá“ – rozhovorem s její babičkou a vystoupením v „Was bin ich“ v roce 1982

Nicole: Corona zachránila život vítězi ESC z roku 1982 – „Jinak bych už mohla být mrtvá“ – rozhovorem s její babičkou a vystoupením v „Was bin ich“ v roce 1982 BUNTE.de Nicole: Corona zachránila život vítězi ESC - "Jinak bych už mohl být mrtvý" Stefan Huber - Včera v 20:36 Popová zpěvačka Nicole (57) dostala v prosinci 2020 diagnózu, která jí navždy změnila život: rakovina prsu. Právě díky Coroně a následkům pandemie byla vůbec objevena. Nicole vyhrála v roce 1982 soutěž Eurovision Song Contest s jedním z nejúspěšnějších vítězných titulů všech dob. „A Little Peace“ je posledním vítězným titulem, který se stal číslem 1 ve Spojeném království. Video: Eurovision Song Contest 1982 Video: původní zpráva SR z roku 1982 po vítězství Nicole v ESC s rozhovorem její babičky Video: Nicole v 'Co jsem' po vítězství ESC v roce 1982 Nicole zruší let do Jižní Afriky - zachrání jí to život Ve skutečnosti Nicole a její manžel Winfried Seibert (61) chtěli v prosinci 2020 odletět do Jižní Afriky. Pár ale nikdy nenastoupil do letadla do Kapského Města. Důvod: Corona. "Lety byly neustále rušeny. Pak jsme se rozhodli zůstat doma, zrekonstruovat náš dům, chodit na odložené prohlídky u lékaře," říká Nicole pro "Bild". Při jedné z těchto návštěv u lékaře jsou v jejím pravém prsu objeveny dva zhoubné nádory. "Diagnóza v prosinci 2020 byl šok. Čas se zastavil. Můj život ve mně běžel zpomaleně jako film," říká zpětně zpěvák. "Jen jsem si myslel: Ne!" Nicole přišla o dlouhé vlasy, ale brání se Nicole musela být okamžitě operována a poté zahájena chemoterapie. Následovalo 29 ozařování, které mělo následky. Zpěvačka přišla o dlouhé vlasy. "Celý život jsem měl jen dlouhé vlasy a najednou jsem byl plešatý. To bylo těžké." Nicole se ale bránila, nechala si oholit hlavu a od té doby nosila paruku. "Mým znamením zvěrokruhu je Štír. Když tato zvířata čelí nebezpečí, udělají krok zpět - ale ne ze strachu, ale proto, aby se vydali do protiútoku. Jsem bojovník, chci žít!" Nicole děkuje vyšší moci: "Jinak bych už mohl být mrtvý" Že byla rakovina vůbec objevena? Toto je zpráva pro Nicole. "Nějaká vyšší moc mi chtěla zabránit v nastoupení do letadla do Jižní Afriky v prosinci 2020 - jinak bych už mohl být mrtvý." Dnes je mnoha lidem vděčná za to, že se jí opět daří. „Corona, skvělý tým lékařů a můj anděl strážný mi zachránili život,“ říká Nicole. "Také jsem se dokázal stáhnout a soustředit se na své uzdravení. Moje milovaná rodina je moje nejlepší terapie."