Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona reddede sit liv fra 1982 - "ellers er jeg måske død" - med et interview med hendes bedstemor og optræden på 'What Are I' 1982

Nicole: Corona reddede sit liv fra 1982 - "ellers er jeg måske død" - med et interview med hendes bedstemor og optræden på 'What Are I' 1982 Bunte.de Nicole: Corona reddede ESC -vinderens liv - "ellers er jeg måske død" Stefan Huber - I går kl. 20.36 I december 2020 blev hit -sanger Nicole (57) diagnosticeret, der ændrede hendes liv for evigt: brystkræft. Det faktum, at han overhovedet blev opdaget, skylder Corona og konsekvenserne af pandemi. Nicole vandt Eurovison Song Contest 1982 med en af ​​de mest succesrige vindende titler gennem tidene. 'A Little Peace' er den sidste vindende titel, der var nr. 1 i Storbritannien. Video: Eurovison Song Contest 1982 Video: SR Original Report 1982 efter Nicoles ESC -sejr med et interview med sin bedstemor Video: Nicole at 'What I'm' efter Esc Sieg 1982 Nicole Cancelt flyvning til Sydafrika - der redder dit liv Nicole og hendes mand Winfried Seibert (61) ville faktisk flyve til Sydafrika i december 2020. Men parret klatrede aldrig i flyet til Cape Town. Årsagen: Corona. "Flyvningerne blev konstant annulleret. Vi besluttede derefter at blive hjemme for at renovere vores hus for at drage fordel af lægens aftaler," fortalte Nicole til "Bild". Ved en af ​​disse læges aftaler opdages derefter to ondartede tumorer i deres højre bryst. "Diagnosen i december 2020 var et chok. Tiden stoppede. Mit liv løb som en film i mig i langsom bevægelse," siger sangeren i eftertid. "Jeg tænkte bare: Det gjorde jeg ikke!" Nicole mistede sit lange hår, men hun kæmper tilbage Nicole måtte straks drives på, derefter begyndte kemoterapi. 29 Stråling fulgte efter, at der havde konsekvenser. Sangeren mistede sit lange hår. "Jeg bar kun langt hår i mit liv og pludselig havde jeg et skaldet hoved. Det var svært." Men Nicole kæmpede tilbage, lod hovedet barbere og havde derefter paryk. "Jeg er et stjernetegn Skorpion. Disse dyr danser tilbage i tilfælde af fare - men ikke af frygt, men for at tage en start på modangrebet. Jeg er en fighter, vil leve!" Nicole tak mere: "Ellers er jeg måske død" At kræften overhovedet blev opdaget? Dette er en besked til Nicole. "Nogle højere magt ville forhindre mig i at komme på flyet til Sydafrika i december 2020 - ellers er jeg måske død i dag." I dag er hun taknemmelig for mange mennesker, at hun har det godt igen. "Corona, det store team af læger og min beskyttelsesengel reddede mit liv," siger Nicole. "Jeg var også i stand til at trække sig tilbage, koncentrere mig om min bedring. Min elskede familie er min bedste terapi."