Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona a salvat viața câștigătorului ESC din 1982 - „Altfel, s-ar putea să fiu deja mort” - cu un interviu cu bunica ei și o apariție la „Was bin ich” în 1982

Nicole: Corona a salvat viața câștigătorului ESC din 1982 - „Altfel, s-ar putea să fiu deja mort” - cu un interviu cu bunica ei și o apariție la „Was bin ich” în 1982 BUNTE.de Nicole: Corona a salvat viața câștigătorului ESC - „Altfel, s-ar putea să fiu deja mort” Stefan Huber - Ieri la 20:36 Cântăreața pop Nicole (57 de ani) a primit un diagnostic în decembrie 2020 care i-a schimbat viața pentru totdeauna: cancer de sân. Datorită Corona și consecințelor pandemiei, a fost descoperită deloc. Nicole a câștigat Eurovision Song Contest 1982 cu unul dintre cele mai de succes titluri câștigătoare din toate timpurile. „A Little Peace” este ultimul titlu câștigător care a devenit numărul 1 în Marea Britanie. Videoclip: Eurovision Song Contest 1982 Video: Raport original SR 1982 după victoria lui Nicole la ESC cu un interviu acordat bunica ei Videoclip: Nicole la „Ce sunt eu” după victoria ESC din 1982 Nicole anulează zborul către Africa de Sud - aceasta îi salvează viața De fapt, Nicole și soțul ei Winfried Seibert (61 de ani) au vrut să zboare în Africa de Sud în decembrie 2020. Dar cuplul nu s-a urcat niciodată în avionul spre Cape Town. Motivul: Corona. "Zborurile erau anulate constant. Atunci am decis să stăm acasă, să ne renovăm casa, să luăm programările amânate la medic", spune Nicole la "Bild". In timpul uneia dintre aceste programari la medic i se descopera doua tumori maligne in sanul drept. "Diagnosticul din decembrie 2020 a fost un șoc. Timpul s-a oprit. Viața mea a mers cu încetinitorul ca un film în mine", spune cântăreața în retrospectivă. "M-am gândit doar: nu am făcut-o!" Nicole și-a pierdut părul lung, dar ripostează Nicole a trebuit operată imediat și apoi a început chimioterapia. Au urmat 29 de tratamente cu radiații care au avut consecințe. Cântăreața și-a pierdut părul lung. "Toată viața am avut doar părul lung și dintr-o dată am rămas chel. A fost greu." Dar Nicole a ripostat, și-a bărbierit capul și a purtat o perucă de atunci. "Semnul meu zodiacal este Scorpionul. Când se confruntă cu pericolul, aceste animale fac un pas înapoi – dar nu de frică, ci pentru a da o avansă pentru a contraataca. Sunt o luptătoare, vreau să trăiesc!" Nicole mulțumește puterii mai mari: „Altfel, s-ar putea să fiu deja mort” Că cancerul a fost chiar descoperit? Acesta este un mesaj pentru Nicole. „O putere superioară a vrut să mă împiedice să mă îmbarc într-un avion către Africa de Sud în decembrie 2020 – altfel s-ar putea să fiu mort până acum”. Astăzi este recunoscătoare multor oameni pentru faptul că se descurcă din nou bine. „Corona, marea echipă de medici și îngerul meu păzitor mi-au salvat viața”, spune Nicole. „De asemenea, am putut să mă retrag și să mă concentrez pe recuperarea mea. Familia mea iubită este cea mai bună terapie a mea.”