Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona redde het leven van de ESC-winnaar van 1982 - "Anders was ik misschien al dood" - met een interview met haar grootmoeder en een optreden in 'Was bin ich' in 1982

Nicole: Corona redde het leven van de ESC-winnaar van 1982 - "Anders was ik misschien al dood" - met een interview met haar grootmoeder en een optreden in 'Was bin ich' in 1982 BUNTE.de Nicole: Corona redde het leven van de ESC-winnaar - "Anders was ik misschien al dood" Stefan Huber - Gisteren om 20:36 Popzangeres Nicole (57) kreeg in december 2020 een diagnose die haar leven voor altijd veranderde: borstkanker. Het is dankzij Corona en de gevolgen van de pandemie dat het überhaupt is ontdekt. Nicole won het Eurovisie Songfestival 1982 met een van de meest succesvolle winnende titels aller tijden. 'A Little Peace' is de laatste winnende titel die nummer 1 in het VK wordt. Video: Eurovisie Songfestival 1982 Video: SR origineel verslag 1982 na Nicole's ESC-overwinning met een interview door haar grootmoeder Video: Nicole bij 'What am I' na de ESC-overwinning in 1982 Nicole annuleert vlucht naar Zuid-Afrika - het redt haar leven Eigenlijk wilden Nicole en haar man Winfried Seibert (61) in december 2020 naar Zuid-Afrika vliegen. Maar het stel is nooit op het vliegtuig naar Kaapstad gestapt. De reden: corona. "De vluchten werden constant geannuleerd. We hebben toen besloten om thuis te blijven, ons huis te verbouwen, uitgestelde doktersafspraken aan te nemen", zegt Nicole tegen "Bild". Tijdens een van deze doktersafspraken worden in haar rechterborst twee kwaadaardige tumoren ontdekt. "De diagnose in december 2020 was een schok. De tijd stond stil. Mijn leven liep in slow motion als een film in mij", zegt de zanger achteraf. "Ik dacht gewoon: dat heb ik niet gedaan!" Nicole verloor haar lange haar, maar ze vecht terug Nicole moest direct geopereerd worden en daarna begonnen met chemotherapie. Daarna volgden 29 bestralingen die gevolgen hadden. De zangeres verloor haar lange haar. "Mijn hele leven heb ik alleen lang haar gehad en ineens was ik kaal. Dat was zwaar." Maar Nicole vocht terug, liet haar hoofd kaal scheren en droeg vanaf dat moment een pruik. "Mijn sterrenbeeld is Schorpioen. Als ze met gevaar worden geconfronteerd, doen deze dieren een stap terug - maar niet uit angst, maar om een ​​aanloop te nemen om in de tegenaanval te gaan. Ik ben een vechter, ik wil leven!" Nicole bedankt hogere macht: 'Anders was ik misschien al dood' Dat de kanker zelfs werd ontdekt? Dit is een bericht voor Nicole. "Een hogere macht wilde me beletten om in december 2020 aan boord van een vliegtuig naar Zuid-Afrika te gaan - anders was ik nu misschien dood." Vandaag is ze veel mensen dankbaar dat het weer goed met haar gaat. "Corona, het geweldige team van artsen en mijn beschermengel hebben mijn leven gered", zegt Nicole. "Ook kon ik me terugtrekken en me concentreren op mijn herstel. Mijn geliefde familie is mijn beste therapie."