Friday, April 1, 2022

Wolfgang Hampel, Satire on mu lemmikloom, Vita Magica, ajakirjanduse ülevaated, telesaated ja kuulsad fännid

Wolfgang Hampel, Satire on mu lemmikloom, Vita Magica, ajakirjanduse ülevaated, telesaated ja kuulsad fännid---------------------------- ------------------- ---------------------------- Heidelbergi edukas autor Wolfgang Hampel ja Vita Magica meeskond toetavad Ukrainat ja abi vajavaid kultuuriasutusi raamatu "Satiir on minu lemmikloom" raamatumüügi, annetuste ja üritustega.-------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------- Wolfgang Hampel – Satiir on mu lemmikloom – suur rahvusvaheline edu – Vita Magica rahakogumine – BAZ, 26. november 2021 – --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------- Wolfgang Hampel – annetus üleandmine – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – 16. november 2021 --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ----------------------------------- Wolfgang Hampel – 3. Vita Magica aastapäev – „Satiir on minu lemmikloom” avaldamine – Rhein-Neckar-Zeitung Heidelberg – august 2018 --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------ Angelika Jung, Wolfgang Hampel, Hans Jung, Satiir on mu lemmikloom – SWR 3 telesaade HERZSCHLAG-MOMEHTE – Rhein-Neckar-Zeitung 3. august 2019 --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel SWR 3 telesaates HERZSCHLAG-MOMENTE laupäeval, 3. augustil 2019 kell 21.50 --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ---- Wolfgang Hampel, Satire on minu lemmikloom, avastage Baden-Württembergi regionaaluuringud veebis --------------------------------------------------- --------------------------------------------------- ------------------------------------- Satiir on minu lemmikloom Wolfgang Hampel, üks humoorikamaid kõigi aegade raamatud väga tõsiste ja kriitiliste tekstidega standardi puudumise vastu Wolfgang Hampeli satiir on minu lemmikloom on paljude lugejate arvates üks kõigi aegade humoorikamaid raamatuid. Samas leiab lugeja väga tõsiseid ja kriitilisi tekste standardite puudumise vastu, mida kohtame igal pool - teles, oma mõtlemises või vestlustes. Just see segu teebki "Satiir on minu lemmikloom" väga eriliseks raamatuks, mis leiab palju entusiastlikke lugejaid. Juurde palun! Saate tellida ühe kõigi aegade humoorikama raamatu ------------------------- Wolfgang Hampeli satiir on minu lemmikloom: -------------- riiklik ja rahvusvaheline---------------- ----- USA, Ühendkuningriik, Austraalia, Kanada, Tšehhi Vabariik, Prantsusmaa, Saksamaa, Saksamaa