Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona zachránila život víťazke ESC z roku 1982 – „Inak by som už mohla byť mŕtva“ – rozhovorom s jej babičkou a vystúpením v „Was bin ich“ v roku 1982

Nicole: Corona zachránila život víťazke ESC z roku 1982 – „Inak by som už mohla byť mŕtva“ – rozhovorom s jej babičkou a vystúpením v „Was bin ich“ v roku 1982 BUNTE.de Nicole: Corona zachránila život víťazovi ESC – „Inak by som už mohla byť mŕtva“ Štefan Huber - Včera o 20:36 Popová speváčka Nicole (57) dostala v decembri 2020 diagnózu, ktorá jej navždy zmenila život: rakovina prsníka. Práve vďaka Corone a následkom pandémie bola vôbec objavená. Nicole vyhrala v roku 1982 súťaž Eurovision Song Contest s jedným z najúspešnejších víťazných titulov všetkých čias. „A Little Peace“ je posledným víťazným titulom, ktorý sa stal číslom 1 v Spojenom kráľovstve. Video: Eurovision Song Contest 1982 Video: Pôvodná správa SR z roku 1982 po víťazstve Nicole v ESC s rozhovorom jej starej mamy Video: Nicole na „Čo som“ po víťazstve ESC v roku 1982 Nicole zruší let do Juhoafrickej republiky - zachráni jej to život V skutočnosti Nicole a jej manžel Winfried Seibert (61) chceli v decembri 2020 odletieť do Juhoafrickej republiky. Dvojica však nikdy nenastúpila do lietadla smerujúceho do Kapského Mesta. Dôvod: Corona. "Lety sa neustále rušili. Potom sme sa rozhodli zostať doma, zrekonštruovať si dom, ísť na odložené návštevy u lekára," hovorí Nicole pre "Bild". Počas jednej návštevy u lekára jej v pravom prsníku objavia dva zhubné nádory. "Diagnóza v decembri 2020 bol šok. Čas sa zastavil. Môj život vo mne bežal spomalene ako film," hovorí spätne spevák. "Len som si pomyslel: ja nie!" Nicole prišla o dlhé vlasy, no bráni sa Nicole museli okamžite operovať a následne nasadiť chemoterapiu. Nasledovalo 29 ožiarení, ktoré mali následky. Speváčka prišla o dlhé vlasy. "Celý život som mal len dlhé vlasy a zrazu som bol plešatý. To bolo ťažké." Ale Nicole sa bránila, nechala si oholiť hlavu a odvtedy nosila parochňu. "Moje znamenie zverokruhu je Škorpión. Keď tieto zvieratá čelia nebezpečenstvu, urobia krok späť - ale nie zo strachu, ale preto, aby sa rozbehli do protiútoku. Som bojovník, chcem žiť!" Nicole ďakuje vyššej moci: "Inak by som už mohla byť mŕtva." Že rakovina bola vôbec objavená? Toto je správa pre Nicole. "Nejaká vyššia moc mi chcela zabrániť nastúpiť do lietadla do Južnej Afriky v decembri 2020 - inak by som už mohol byť mŕtvy." Dnes je vďačná mnohým ľuďom za to, že sa jej opäť darí. „Corona, skvelý tím lekárov a môj anjel strážny mi zachránili život,“ hovorí Nicole. "Tiež som sa dokázal stiahnuť a sústrediť sa na zotavenie. Moja milovaná rodina je moja najlepšia terapia."