Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona uratowała życie zwycięzcy ESC z 1982 r. – „W przeciwnym razie mogłabym już umrzeć” – wywiadem ze swoją babcią i pojawieniem się w „Was bin ich” w 1982 r.

Nicole: Corona uratowała życie zwycięzcy ESC z 1982 r. – „W przeciwnym razie mogłabym już umrzeć” – wywiadem ze swoją babcią i pojawieniem się w „Was bin ich” w 1982 r. BUNTE.de Nicole: Corona uratowała życie zwycięzcy ESC – „W przeciwnym razie mogłabym już umrzeć” Stefan Huber - Wczoraj o 20:36 Piosenkarka pop Nicole (57) otrzymała w grudniu 2020 roku diagnozę, która na zawsze zmieniła jej życie: rak piersi. To dzięki Coronie i skutkom pandemii w ogóle została odkryta. Nicole wygrała Konkurs Piosenki Eurowizji 1982 z jednym z najbardziej utytułowanych tytułów wszech czasów. „Mały pokój” to ostatni zwycięski tytuł, który został numerem 1 w Wielkiej Brytanii. Film: Konkurs Piosenki Eurowizji 1982 Film: oryginalny raport SR 1982 po zwycięstwie Nicole w ESC z wywiadem przeprowadzonym przez jej babcię Film: Nicole w „Czym jestem” po zwycięstwie ESC w 1982 roku Nicole odwołuje lot do RPA - to ratuje jej życie Właściwie Nicole i jej mąż Winfried Seibert (61) chcieli polecieć do RPA w grudniu 2020 roku. Ale para nigdy nie wsiadła do samolotu do Kapsztadu. Powód: korona. „Loty były ciągle odwoływane. Postanowiliśmy zostać w domu, wyremontować nasz dom, przyjąć przełożone wizyty u lekarza” – mówi „Bildowi” Nicole. Podczas jednej z tych wizyt u lekarza w prawej piersi wykryto dwa nowotwory złośliwe. „Diagnoza z grudnia 2020 roku była szokiem. Czas się zatrzymał. Moje życie toczyło się we mnie w zwolnionym tempie, jak film we mnie", mówi piosenkarz z perspektywy czasu. „Po prostu pomyślałem: nie zrobiłem tego!" Nicole straciła swoje długie włosy, ale walczy Nicole musiała zostać natychmiast operowana, a następnie rozpoczęła chemioterapię. Następnie odbyło się 29 zabiegów napromieniania, które miały konsekwencje. Piosenkarka straciła długie włosy. „Całe życie miałam tylko długie włosy i nagle byłam łysa. To było trudne”. Ale Nicole walczyła, miała ogoloną głowę i od tego czasu nosiła perukę. „Mój znak zodiaku to Skorpion. W obliczu niebezpieczeństwa te zwierzęta cofają się o krok – ale nie ze strachu, ale po to, by podbiec do kontrataku. Jestem wojownikiem, chcę żyć!” Nicole dziękuje wyższej mocy: „W przeciwnym razie mogłabym już umrzeć” Że w ogóle wykryto raka? To jest wiadomość dla Nicole. „Jakaś siła wyższa chciała uniemożliwić mi wejście na pokład samolotu do RPA w grudniu 2020 r. – w przeciwnym razie mógłbym już nie żyć”. Dziś jest wdzięczna wielu ludziom za to, że znów ma się dobrze. „Corona, wspaniały zespół lekarzy i mój anioł stróż uratowali mi życie” – mówi Nicole. „Udało mi się też wycofać i skupić na powrocie do zdrowia. Moja ukochana rodzina to moja najlepsza terapia”.