Friday, April 29, 2022

Nicole: Corona je rešila življenje zmagovalki ESC iz leta 1982 - "Sicer sem morda že mrtva" - z intervjujem z njeno babico in nastopom na 'Was bin ich' leta 1982

Nicole: Corona je rešila življenje zmagovalki ESC iz leta 1982 - "Sicer sem morda že mrtva" - z intervjujem z njeno babico in nastopom na 'Was bin ich' leta 1982 BUNTE.de Nicole: Corona je zmagovalcu ESC rešila življenje - "Sicer sem morda že mrtva" Stefan Huber - Včeraj ob 20:36 Pop pevka Nicole (57) je decembra 2020 dobila diagnozo, ki ji je za vedno spremenila življenje: rak dojke. Po zaslugi Corone in posledic pandemije so jo sploh odkrili. Nicole je leta 1982 zmagala na tekmovanju za pesem Evrovizije z enim najuspešnejših zmagovalnih naslovov vseh časov. 'A Little Peace' je zadnji zmagovalni naslov, ki je postal številka 1 v Združenem kraljestvu. Videoposnetek: tekmovanje za pesem Evrovizije 1982 Videoposnetek: izvirno poročilo SR iz leta 1982 po Nicolini zmagi ESC z intervjujem njene babice Videoposnetek: Nicole pri 'What am I' po zmagi ESC leta 1982 Nicole odpove let v Južno Afriko - to ji reši življenje Pravzaprav sta Nicole in njen mož Winfried Seibert (61) želela decembra 2020 leteti v Južno Afriko. Toda par se ni nikoli vkrcal na letalo za Cape Town. Razlog: korona. "Lete so nenehno odpovedovali. Nato smo se odločili, da ostanemo doma, da prenovimo hišo, da vzamemo preložene preglede pri zdravniku," pravi Nicole za "Bild". Med enim od teh obiskov pri zdravniku odkrijejo dva maligna tumorja v njeni desni dojki. "Diagnoza decembra 2020 je bila šok. Čas se je ustavil. Moje življenje je teklo v počasnem posnetku kot film v meni," retrospektivno pripoveduje pevec. "Samo pomislil sem: nisem!" Nicole je izgubila dolge lase, a se bori nazaj Nicole so morali takoj operirati, nato pa začeli s kemoterapijo. Sledilo je 29 obsevanj, ki so imela posledice. Pevka je izgubila dolge lase. "Vse življenje sem imel samo dolge lase in nenadoma sem postal plešast. To je bilo težko." Toda Nicole se je uprla, obrila si je glavo in od takrat naprej nosila lasuljo. "Moje horoskopsko znamenje je škorpijon. Ko so soočene z nevarnostjo, te živali naredijo korak nazaj – vendar ne zaradi strahu, ampak zato, da bi se zaletele v protinapad. Jaz sem borec, želim živeti!" Nicole se zahvaljuje višji sili: "Sicer sem morda že mrtva" Da je bil rak sploh odkrit? To je sporočilo za Nicole. "Neka višja sila mi je želela preprečiti, da bi se decembra 2020 vkrcal na letalo za Južno Afriko - sicer bi lahko že umrl." Danes je marsikomu hvaležna za to, da ji spet dobro gre. "Corona, odlična ekipa zdravnikov in moj angel varuh sta mi rešila življenje," pravi Nicole. "Prav tako sem se lahko umaknil in se osredotočil na svoje okrevanje. Moja ljubljena družina je moja najboljša terapija."