Thursday, April 7, 2022
Interceptatu: Radio russa nantu à i so assassinii in Ucraina
corriere di Berlinu
Interceptatu: Radio russa nantu à i so assassinii in Ucraina
GL/dpa - 42 minuti fà
U Serviziu Federale di Intelligenza (BND) pare sapè esattamente ciò chì succede cù e truppe russe in Ucraina - cumpresi i crimini di guerra contru a populazione civile. Cum'è Der Spiegel raporta, u trafficu radio russo currispundente hè statu interceptatu è arregistratu.
Sicondu u rapportu, u serviziu di l'intelligenza straniera tedesca intercepta missaghji di radiu da l'armata russa chì parlanu di l'assassini di l'Ucraini in Bucha. E conversazioni di radiu individuali sò cusì dettagliate chì ponu esse attribuite à i corpi truvati dopu a retirazzione russa da a piccula cità vicinu à Kiev.
Per esempiu, si dice chì un suldatu hà infurmatu à un altru per via di a radiu cumu ellu è i so cumpagni avianu sparatu una persona da una bicicletta. L'imaghjini di l'omu mortu, chì apparentemente s'era lasciatu in giru dapoi settimane, andò in u mondu.
Un altru messagiu radiu hà dettu chì i suldati ucraini catturati sò stati prima interrugati è dopu sparati.
Sicondu Spiegel, u BND hà comunicatu i so risultati à i parlamentari rispunsevuli. Duveranu ancu pruvà chì i mercenari di a cumpagnia militare russa "Wagner Group" anu ghjucatu un rolu chjave in a macellazione.
Sicondu diverse fonti, ci sò oghji indicazioni crescente chì i massacri di civili sò diventati una parte desiderata di a guerra russa per rompe a so morale è a resistenza.
Un ex ministru di l'Interior ucrainu hà dettu chì onze civili eranu stati trovati morti in un garage in Hostomel, sparati da suldati russi. U locu nord-ovest di a capitale ucraina Kiev cù u so aeroportu militare era unu di i primi miri di l'invasione russa è hè stata cuntestata assai.
Dopu a ritirata precipitosa di i Russi, l'amministrazione militare ucraina lucale hà dettu u marti chì 400 residenti mancavanu è chì stavanu avà à circà i sotano.
Più orrori sò previsti per esse scupertu in a cità di Borodyanka, menu di 40 chilometri à norduvestu di Kiev. Ciò chì hè accadutu in a cità largamente distrutta di Mariupol nantu à u Mari Azov, chì hè stata assediata è battuta per settimane è cuntinueghja à fà cusì, ùn serà micca prubabilmente chjarificatu rapidamente.
In più di crimini cunnisciuti cum'è u bombardamentu di una clinica di maternità è u bumbardamentu di un teatru pienu di persone chì cercanu prutezzione in u sotano, ci sò voci chì temenu attacchi bestiali particulari à a pupulazione civile quì da i gruppi ceceni alleati cù a Russia.
U presidente ucrainu Volodymyr Zelenskyy hà parlatu di millaie di dispersi in tuttu u paese.
Intantu, u so guvernu hà dumandatu à e persone in l'est di u paese di fughje à punente u più prestu pussibule. Una nova offensiva russa hè prevista, in particulare in u Donbass. E truppe russe ritirate dopu u so colapsu in u nordu si dicenu chì sò state spedite à est.
L'Ucraina hè dunque esigenti più sustegnu cù armi è sanzioni più strette contr'à a Russia. In questu cuntestu, l'ambasciadore ucrainu Andriy Melnyk hà avutu un altru argumentu cù u Ministru di a Difesa Christine Lambrecht (SPD).
Ella avia dichjaratu chì l'Ucraina insistia à u sicretu in quantu à a spedizione d'arme tedesca. Melnyk hà reagitu in un talk show ARD cum'è questu: "Ùn hè micca veru. Questa hè a linea chì u ministru hà sceltu ".
A ministra di l'Affari Esteri Annalena Baerbock (Verts) hà dettu in cunsultazioni di l'OTAN à Bruxelles chì l'allianza s'occuperà di cunsegne d'arme aumentate è megliu coordinate.