Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο, το πιο χιουμοριστικό βιβλίο και οι καλύτερες σάτιρες που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό.

Wolfgang Hampel, Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο, το πιο χιουμοριστικό βιβλίο και οι καλύτερες σάτιρες που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό. Το Satire ist mein Lieblingstier του Wolfgang Hampel είναι, κατά τη γνώμη μου, το πιο χιουμοριστικό βιβλίο με τις καλύτερες σάτιρες που έχω διαβάσει εδώ και πολύ καιρό. Η επιθυμία της καρδιάς μου θα ήταν να δω τον Wolfgang Hampel ζωντανά στο Vita Magica. Έχω ακούσει από φίλους ότι ο συγγραφέας είναι πραγματικός showman. Μου μίλησαν με ενθουσιασμό για τις εξαιρετικές απαγγελίες, τα πνευματώδη σκετς και τις πρώτης τάξεως φωνητικές επιδόσεις του. Μπορείτε να παραγγείλετε ένα από τα πιο χιουμοριστικά βιβλία ever----------------------- Η σάτιρα είναι το αγαπημένο μου ζώο από τον Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Καναδάς, Τσεχική Δημοκρατία, Γαλλία, Γερμανία, Γερμανία, Ιταλία, Ουγγαρία, Ιαπωνία , Ιαπωνία, Μεξικό, Αυστρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακική Δημοκρατία. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel στην τηλεοπτική εκπομπή HERZSCHLAG-MOMENTE του SWR 3 το Σάββατο, 3 Αυγούστου 2019, στις 21:50.