Saturday, November 27, 2021

Wolfgang Hampel, Satiren är mitt favoritdjur, den mest humoristiska boken och de bästa satirerna på länge

Wolfgang Hampel, Satiren är mitt favoritdjur, den mest humoristiska boken och de bästa satirerna på länge. Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel är enligt min mening den mest humoristiska bok med de bästa satirerna jag har läst på länge. Min hjärtefråga skulle vara att få se Wolfgang Hampel live på Vita Magica någon gång. Jag har hört från vänner att författaren är en riktig showman. De berättade för mig om hans utmärkta recitationer, kvicka sketcher och förstklassiga sånginsatser. Du kan beställa en av de mest humoristiska böckerna någonsin----------------------- Satir är mitt favoritdjur av Wolfgang Hampel:------------- national & international--------------------- USA, Förbundet, Australien, Kanada, Tjeckien, Frankrike, Tyskland, Tyskland, Italien, Ungern, Japan , Japan, Mexiko, Österrike, Polen, Rumänien, Slovakiska republiken. -------------------------------------------------- -------------------------------------- Wolfgang Hampel i tv-programmet HERZSCHLAG-MOMENTE på SWR 3 lördag den 3 augusti 2019 kl. 21.50